اخبار داغ

در حاشیه راهپیمایی/

حضورمردم قرچک در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشت محکم بر دهان یاوه گویان

حضورمردم قرچک در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشت محکم بر دهان یاوه گویان
حضورمردم همراه مسئولان قرچک در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشت محکم بر دهان یاوه گویان زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت و گو با خبر نگار قرچک آنلاین اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان این ملت دادند، ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی ایران همیشه در تمامی صحنه حضور داشتند و همین حضور یکپارچه امت حزب الله همه توطئه های علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده است.
وی گفت: آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مخالف است، چون انقلاب اسلامی پای آمریکارا از ایرانفطع کرده است و آمریکا از این مسئله ناراحت می باشد، آمریکا نمی تواند عزت ملت ایران را تحمل کند و به همین جهت برای مقابله با انقلاب اسلامی دست به هر توطئه می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; , قرچک آنلاین, قرچک آنلاین ,
,


بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان قرچک گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه امام حسین(ع) و تدابیر مقام معظم رهبر دوام پیدا کرده است و مردم انقلابی ایران با حضور خود دل در گرو این انقلاب دارند.

, ,
,

وی افزود: مردم انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال انقلاب به ندای رهبر کبیر اسلام لبیک گفتند و با حضور پرشور در راهپیمایی پیوند ناگسستنی با رهبر و انقلاب ایجاد می کنند، که حتی حیله های دشمن هم نمی تواند آن را جدا کند.

,


علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی قرچک بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پیرو ارزش های انقلاب اسلامی بوده و دل در گروی نظام اسلامی دارند.

, ,
,

وی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که همچنان نظام اسلامی از عزت و اقتدار بالایی برخوردار است و انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی در سایر کشورها مطرح شده است
سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده ناحیه مقاومت قرچک در این راهپیمایی بیان کرد: قدرت ایمان و وحدت یکپارچه ملت ایران اینجا به نمایش گذاشته شد و با حضور درراهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان زدند.

,
,

, ,

وی تاکید کرد: دشمنان نظام در انتظار ۲۲ بهمن بودند تا بلکه از حضور مردم نتایجی بگیرند، آنها اگر حضور مردم در ۲۲ بهمن را کمرنگ ببینند امیدوار خواهند شد اما در صورتی‌که مردم حضوری گسترده داشته باشند، مایوس‌تر از قبل برنامه‌های شوم خود را دنبال خواهند کرد.
در حاشیه این راهپیمایی ۲۲ بهمن سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: تدبیر، عزت، اقتدار و حضور با شکوه مردم در مناسب های انقلاب اسلامی و مخصوصاً ۲۲ بهمن بسیار کارساز است، چون دشمن در طول سال تمام برنامه ریزی را انجام می دهد اما موقعی که حضور مردم در ۲۲ بهمن را مشاهده می کند تمام نقشه های آنها برآب می شود.
وی افزود : ما در اول انقلاب هیچ چیزی نداشتیم ولی الان ما همه چیز داریم و طبق گفته امام آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند

,
,
,

محسن خرمی شریف شهردار قرچک بیان کرد: حضور انبوه و منسجمِ هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از آن دارد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن، متکی بر مردم و ایمان آنان است و علت اصلی ناتوانی دشمنان در متزلزل کردن نظام اسلامی نیز همین موضوع است.
وی افزود: امروز ایران به عظمتی جهانی دست یافته و این عظمت برگرفته از صلابت امام راحل و برکت خون شهدا است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه