اخبار داغ

حماسه حضور؛

قدردانی سپاه استان زنجان از حضور باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب/ راهپیمایی 22 بهمن امسال عملیات روانی دشمن را خنثی کرد

قدردانی سپاه استان زنجان از حضور باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب/ راهپیمایی 22 بهمن امسال عملیات روانی دشمن را خنثی کرد
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در جشن چهل سالگی انقلاب گفت: راهپیمایی امروز تداعی‌گر خاطرات سالهای اول انقلاب بود.‏
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی حماسی 22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی حقیقتا یادآور یوم العباس زنجانی‌ها بوده و تداعی‌گر خاطرات سالهای اول انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی و چندبرابر شده بود، ابراز کرد: مردم نشان دادند که بعد از چهل سال پای انقلاب خود ایستادند و در این راستا سپاه استان زنجان از این حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده‌‎های معظم شهدا و بسیجیان سپاسگذاری می‌کند.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی امروز ستودنی بود، خاطرنشان کرد: اکنون نوبت مسئولین است که خدمت مضاعفی به این مردمی که 40 سال این چنین پای انقلاب ایستادند، داشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای ادامه راه انقلاب دست به دست هم دهیم، عنوان کرد: با کمک خداوند متعال و حمایت مردم این انقلاب تا حضور حضرت ولیعصر(عج) ادامه خواهد داشت.

,

طهماسبی با اشاره به ناامیدی دشمنان و به خصوص رئیس جمهور آمریکا از این حضور مردم تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا از قبل می‌دانست که مردم پای انقلاب ایستاده و به صحنه خواهند آمد اما عملیات روانی داشتند تا مانع حضور مردم شوند.

,

وی با اشاره به اینکه اکنون دشمنان فهمیدند که نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران بایستند،  بیان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم، جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده و بعد از این نیز خواهد ایستاد و آمریکایی‌ها نیز چاره‌ای جز پذیرش این موضوع نخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه