اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند گفت: ملت ایران همچنان مردانه و مقاوم پای انقلاب ایستاده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند، همه حنجره‌هایی که با شعار قرآنی نصر من الله و فتح قریب موج‌آفرینی کردند، سلام بر میدان  ژاله تهران که ژاله گلوله‌های طاغوتیان، ژاله خون بر کف خیابان‌ها سرازیر کرد، سلام بر همه مقاومان، آنانی که ایستادند و در برابر نظام طاغوت مقاومت کردند، فریاد زدند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت و بر این مردم سرافراز و تاریخ‌ساز که بیش از 40 سال است مردانه و جانانه پشت سر امامشان و رهبر فرزانه ایستاده‌اند و دشمنان را ناامید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کرد و با شعار حسینی هیهات من الذله از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سلام بر همه این ارزش‌ها، سلام بر سرداران شجاع و شهیدان همیشه شاهد و بر مردم خوزستان یادآور رزمندگانی که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

,

 

,

وی بیان کرد: سلام بر کوه‌ها و صخره‌های سخت کردستان که بر روی هر صخره شهیدی را می‌بینیم که بر زمین افتاد تا ملتی سر پا بایستد و بر زمین نیفتند؛ سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، بر آزادمردان و جانبازان و عشایر غیورشان و بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه، سلام بر مردمی که با حضورشان جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند.

,

 

,

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: سلام بر این احساسات پاکتان که خیابان‌ها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گویید و به شهدا بگویید ما درصحنه هستیم، بگویید شهدا شما اگر خون و جان دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم و همچنان مردانه و مقاوم ایستاده‌ایم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های این راهپیمایی، پیام به شهدا است، به شهیدانمان می‌گوییم که ما همچنان از ارزش‌های شما پاسداری می‌کنیم، ما اهل کوفه نیستیم و رهبرمان، شهیدان، آزادگان، جانبازان و خدمت گذارانمان را تنها نمی‌گذاریم و همچنان دست در دست یکدیگر در کنار هم چون قله‌ای سرافراز ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه ما از قرآن الهام می‌گیریم و بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا بترسیم، ما قوی هستیم و از قرآن مدد می‌گیریم گفت: 40 سال این ملت را آزمایش کردید آیا بس نیست؟ 40 سال توطئه و طرح کودتا ریختید و تروریست‌ها را به کار گرفتید و 17 هزار شهید ترور دادیم، این تروریست‌ها را شما کمک کردید و به جان مردم انداختید ولی این ملت ماند.

,

 

,

وی اظهار داشت: طرح حمله به کشور را ریختید و صدام دیوانه و جنایتکار را تحریک کردید تا به این کشور حمله کند، هشت سال ما را مشغول کردید، تجاوز کردید و همه امکانات را به صدام دادید، اما این ملت با فرزندان شجاعش و با فرزندان رشید و غیورش چون کوه در برابر متجاوزان ایستاد و یک وجب از خاک این کشور را در اختیار بیگانه قرار نداد و ایستاد.

,

 

,

حجت‌الاسلام تقوی افزود: تحریم کردید ولی این ملت ایستاد و به تحریم‌های شما پاسخ داد و چرخ‌های تحریم را پنچر کردیم و بهانه گرفتید که شما به انرژی هسته‌ای دست پیداکرده‌اید و صنعت هسته‌ای را بهانه کردید که باید از آن دست‌بردارید.

,

 

,

وی عنوان کرد: یک روز دیگر بهانه می‌گیرید چرا موشک دارید، شما بنیه دفاعی ما را هدف گرفتید، ما در اینجا مصمم هستیم که قوی باشیم و از خودمان دفاع کنیم. به شما چه ربطی دارد ما موشک داریم، رجال فرانسه در پاریس می‌نشینند و برای ما متن می‌نویسند که ایران باید دست از تقویت موشک‌ها بردارد و نباید بنیه دفاعی‌اش را قوی کند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: شما چطور سلاح هسته‌ای و موشک‌های قاره‌پیما دارید ولی ایران بنیه دفاعی‌اش را برای دفاع از خود و کشورش نباید قوی کند، مگر شما آقا، وکیل و سرور ما هستید که این‌گونه دستور می‌دهید.

,

 

,

وی تصریح کرد: شما جنایتکار هستید، آمریکا از بمب اتم در هیروشیما استفاده کرد و در یک‌چشم بر هم زدن 150 هزار نفر انسان را خاکستر کرد، شما در جنگ هشت‌ساله و دفاع مقدس به صدام سلاح شیمیایی دادید و بسیاری از مردم را قربانی خودتان کردید.

,

 

,

حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: شما در پرونده ننگینتان این جنایت‌ها رادارید و در این دنیای گرگ‌صفت جهان خوارانی کمین کرده‌اند و هرروز چنگ و دندان نشان می‌دهند آیا ما باید ضعیف باشیم و شما بر گرده یک ملت سوار شوید و منابع مادی و معنوی آن‌ها را بربایید، کور خوانده‌اید.

,

 

,

وی گفت: امام راحل آمد و این ملت را بیدار کرد، امروز نیز یک رهبر شجاع داریم و همان پرچم را بر شانه غیرت حمل می‌کند و رشید است و به کوری چشم همه شما ما انقلابمان را صادر کردیم و موج انقلاب مرزها را درنوردید و مغزها را در منطقه از آن خودکرده است.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروز بااینکه شما در عراق پایگاه و نیرو دارید اما عراق در دست ما است، عراق عاشق انقلاب ایران است و به کوری چشمتان تابع رهبر ایران است؛ شما می‌خواستید نظام سوریه را از هم بپاشید و یک اسرائیل دیگری در قلب این منطقه در کنار رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش درست کنید وداعش را به وجود آوردید اما این ملت با جوانانش و سرداران رشیدش حاضر شد، مشاوره داد، مشورت کرد و کمکشان کردیم و دیدید که چگونه دم خود را روی کولتان گذاشته‌اید و از منطقه فرار می‌کنید.

,

 

,

وی افزود: دیدید پول‌ها و دلارهای قارون‌های حوزه خلیج‌فارس و رژیم وهابیت صعودی و آموزش‌های انگلیس و سازمان سیا نتوانست شمارا به هدفتان برساند؛ امروز شما در منطقه در گل گیرکرده‌اید و ایران نفوذ دارد.

,

 

,

حجت‌الاسلام تقوی عنوان کرد: می‌گویید ایران در منطقه نفوذش را کم کند، نفوذ ایران برای مقابله شما خیانت‌کاران و آدم کشان زمان ما است، ایران نفوذ دارد و مردم ایران را دوست دارند و نتوانستید نظام سوریه را تغییر دهید؛ شما در مقابله با حزب‌الله رشید لبنان مانده‌اید، یک روحانی شجاع و با بصیرت شاگرد مکتب امام و رهبری "سید حسن نصرالله" همه شمارا دیوانه کرده است.

,

 

,

وی بیان کرد: حزب‌الله ساخته‌وپرداخته مکتب فکری امام خمینی(ره) و مکتب عاشورا است، بچه‌های عاشورایی جمع شدند و چنان در جنگ 33 روزه  سیلی به چهارمین ارتش قدرتمند دنیا که ادعا می‌کردند اسرائیل است زدند که هنوز دارند تحقیر می‌شوند.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: هنوز از آن سیلی گیج هستند و نمی‌دانند چکار کنند، با تانک آمده‌اید ولی دیدید که چگونه مردم ایران تانک‌ها را از شما گرفتند و تانک‌هایتان در گل فرورفت و فرار کردید آن‌طرف مرز، این‌ها پرورش‌یافتگان مکتب امام خمینی(ره) هستند و با رمز یا حسین(ع) و یا فاطمه(س) عملیاتشان را شروع می‌کردند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد:همه جمع شدید تا در ظرف دو هفته حزب‌الله را جمع کنید ولی آیا جمع کردید؟ امروز حزب‌الله لبنان خار چشمی برای شما و رژیم صهیونیستی شده و شما در منطقه عاجز شده‌اید و کسی نیست که آبروداری کند و دست این‌ها را بگیرد و بقایای آن‌ها را از منطقه بیرون ببرد.

,

 

,

حجت‌الاسلام تقوی گفت: انقلاب برای شما در منطقه جایی را نخواهد گذاشت، این بسیجی‌ها و ارتش غیور و سپاه سرافراز ما شمارا تبعید می‌کنند و باید بساط خود را جمع کنید و از این منطقه اسلامی بروید و نمی‌توانید در این منطقه بمانید.

,

 

,

وی اظهار داشت: امروز امام زنده است، امروز رهبری مسلط و هوشمندانه جلودار است و این مردم پشت سر او هستند؛ امروز شما همه جمع شده‌اید و انصار الله را در یمن در هم بشکنید ولی آیا شکستید؟ آبرویتان رفت، از دریا و هوا بمب بر سر مردم فقیر و مظلوم یمن ریختید و محاصره‌شان کردید و نگذاشتید حتی دارو و غذا به این کشور برسد و بچه‌های این‌ها از گرسنگی مردند ولی نتوانستید آن‌ها را به‌زانو دربیاورید.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: این‌ها نسیم این انقلاب و برنامه‌های آموزشی این انقلاب به مشامشان خورده و مقاوم هستند و ایستاده‌اند؛ امروز اندیشه انقلاب در یمن، سوریه، جنوب لبنان، عراق و بحرین حضور دارد و موجی در منطقه ایجاد کرده است.

,

 

,

وی عنوان کرد: انقلاب ما امروز زنده و ملت ایران یک ابرقدرت در برابر آمریکا است، این‌همه دشمنی بی‌جهت نیست که آمریکا علیه ما دارد و می‌خواهد این موج را مهار کند، ولی ما عاشورا داریم و فاطمیه داریم و شعار ما "حسین حسین" است و ما روز اول انقلاب اعلام کردیم که امام اگر فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم و با خون از مرزوبوم کشور حمایت می‌کنیم و این کار را کردیم و در طول این 40 سال ثابت کردیم که امام و رهبرمان را تنها نمی‌گذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه