اخبار داغ

چهل سال عزت؛چهل سال همراهی ملت؛

بعثت انقلاب در نگارستان ایران + تصاویر

بعثت انقلاب در نگارستان ایران + تصاویر
امروز 22 بهمن 97 برگ زرین دیگر برای اقوام گلستانی نگاشته شد و وحدت مثال زدنی که بلوچ و فارس و ترکمن و گیلک را بار دیگر در جشن پیروزی انقلاب در کنار هم به میدان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ چهل سال استقامت، چهل سال وحدت و چهل سال استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را امروز در 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛, گلستان ما؛, گلستان ما؛,

امروز مردم گرگان همراه با سایر هموطنان انقلابی شان امده بودند تا جشن چهل سالگی انقلابشان را جشن بگیرند.

,

جشنی که شمع های آن  مردم هستند که می گویند: صف سو مدیریت و گرانی را از نظام جدا میکنیم.

,

امروز مردم نشان دادند که انقلابشان با جان و تنشان تنیده شده و وسوسه خناسان نمی تواند انها را از هم جدا کند.

,

, ,

مردم امروز در 40 سالگی انقلاب بار دیگر شعار اوایل نهضت راسردادند که «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما».

,

مردم می دانند این نهضت جز با حضور گرمشان در صحنه های انقلاب حفظ نخواهدشد از اینرو برف و باران هم جلودار حضورشان نشد.

,

مردم در بعثت انقلاب ثابت کردند امروز تازه رسالتشان برای رساندن پیام انقلاب به  جهانیان آغاز شد و چهل سالگی نه به خواست بدخواهان پایان انقلاب نشد بلکه آغاز صدور انقلاب شد.

,

این مردم نشان دادند ک کلام خمینی کبیر در اینکه اینان از مردم عصر امیرالمومنین بهترند حقیقتی محض و از عمق باور بود

,

حضور پرشور و خروشان ملت و رویش های انقلابی امروز نشان داد انقلاب زنده و زاینده است. انقلابی که امام پایه گذار آن بود کوثر است و کسانی که حرف از پایان انقلاب میزنند خود ابتر اند.

,

image 2019 2 11 13 51 56 912 Q3b

, image 2019 2 11 13 51 56 912 Q3b,

کسانی که بعد از گذشت 40 سال از انقلاب مشکلات اقتصادی مردم را بهانه کردند تا سرپوشی بر جنایات حاکمان رژیم منحوس پهلوی بگذارند وخدمات عظیم پس از آن را نادیده بگیرند امروز نا امیدتر از همیشه فهمیدند حافظه ملت ایران هیچگاه زحمات و سختی هایی ک به پای این شجره طیبه را کشیدند فراموش نخواهد کرد

,

مردم دیار گرگان  از یک ساعت قبل از آغاز راهپیمایی به خیابان ها آمدند و تا ساعت 10 صبح  چهارراه میدان  به سمت میدان شهرداری و سه راه بهارستان  به تدریج مملو از جمعیت شد.

,

 مردم ولایتمدار مرکز گلستان با در دست داشتن  پلاکاردها و دست نوشته ها  «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق فتنه‌گر»، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند»  ونفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

,

 3521421

, 3521421,

دست از ولایت بر نمی داریم

, دست از ولایت بر نمی داریم, دست از ولایت بر نمی داریم,

نوجوان گلستانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  چهل سال  کشور ما تحریم بود اما سر بلند و استقامت همه دشمنان را نا امید کرد و امروز هم اگر مانند شعب ابی طالب هم باشیم  با خرما سر می کنیم اما دست از ولایت بر نمی داریم.

,

طلبه ساحل عاجی جامعه المصطفی گرگان این راهپیمایی را بزرگ خواند و افزود: صدور انقلاب  اسلامی به سایر کشورها باعث ایجاد وحدت در مسلمانان و مبارزه با بی عدالتی شده است.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مختص ایران نیست و امام خمینی (ره)  رهبر مسلمانان جهان بود و امروز پرچم این انقلاب به دست ولی فقیه در جهان برافراشته است.

,

برگ زرین دیگر برای اقوام گلستانی نگاشته شد، وحدت مثال زدنی که بلوچ و فارس و ترکمن و گیلک را در کنار هم به میدان آورد.

,

امروز سرمای هوا و باران هم غیرت ملی گلستانی ها را تحت الشعاع خود قرار نداد و همه و همه از پیرو جوان و نوجوان و حتی بیماران را به صف راهمپیمایی آورد تا مشت محکمی بر دهان امریکا و ایادی غرب بزنند و تاکید کنند که پای انقلاب ایستاده اند.

,

یک بانوی گرگانی که پلاکارد به دست گرفته بودو خود را با پرچم مقدس جمهوری اسلامی  ایران پوشانده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  22 بهمن امسال  چله انقلاب و بلوغ انقلاب است که چشم دشمن را کور کرده است .

,

وی افزود: این جمعیت  با حضور  پرشور خود از نسل های مختلف نشان داد که نسل های انقلاب برای  آرمان هایشان جان می دهند و امروز شهدای مدافع حرم ما همه از  دهه 70 هستند.

,

, ,

اما پیرمرد گرگانی که به دوربین ما می رسد مشت های خود را گر می کند و با فریاد  گفت: امریکا ببیند چه جمعتی برای اعلام انزجار از او همپیمانش به یدان آمده است .

,

این پیرمرد ادامه داد: ما فریاد خود را برای دشمنان کوبنده تر خواهیم کرد و می گوییم شما به خیال خام خود میخواستید چهل سالگی را نبینیم اما از اینجا و از شهر گرگان فریاد می زنیم که  به حول قوه الهی  به زودی نابود خواهید شد.

,

, ,

مادران همراه با فرزندان خردسال در بغل و یا در کالسکه هایی که با برچم و پلاکارد تزئیین شده و نوجوانان و جوانانی که خود را عاشق انقلاب و رهبر می نامیدند در صف اول راهپیمایی هم دیده می شوند .

,

یک مادر گرگانی گفت: فرزندم را برای دفاع از انقلاب آماده می کنم  وتا جان در بدن دارم  خود و فرزندم را برای انقلاب گام خواهیم برداشت. چهل سال دیگر هم می گوییم «مرگ بر امریکا».

,

آری 22 بهمنی دیگر، آغاز جشن دیگری برای یک ملت  وتجدید بیعت دوباره با امام و رهبری ، پرشور تر از همیشه،در گلستان نگارستان ایران رقم خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه