اخبار داغ

روایت حضور متفاوت مردم تبریز در جشن انقلاب؛

از تجمع ده‌ها هزار نفری تا دست‌نوشته‌های انقلابی و هشدار به مسئولین

از تجمع ده‌ها هزار نفری تا دست‌نوشته‌های انقلابی و هشدار به مسئولین
مردم تبریز بار دیگر نشان دادند با وجودِ تمام مشکلات پای کار انقلاب و آرمان‌هایش ایستاده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مردم تبریز از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند. هزاران نفر از مردم تبریز با حضور در خیابان‌های این شهر خود را به محل برگزاری مراسم جشن انقلاب رسانده و از این طریق وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, مردم تبریز از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند. هزاران نفر از مردم تبریز با حضور در خیابان‌های این شهر خود را به محل برگزاری مراسم جشن انقلاب رسانده و از این طریق وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری اعلام کردند.,

حضور پر شور نوجوانان و جوانان تبریزی

, حضور پر شور نوجوانان و جوانان تبریزی, حضور پر شور نوجوانان و جوانان تبریزی,

طبق پیش‌بینی‌ها جوانان و نوجوانان دهۀ هفتادی و هشتادی از جمله افراد حاضر در راهپیمایی امروز بودند. بسیاری از این جوانان که نه دوران انقلاب را دیده بودند و نه شور و شوق آن زمان را درک کرده بودند، با روحیه‌ای تعجب برانگیز از آرمان‌های سال 57 دفاع کردند.

,

, ,

 

,

 

,

کودکان پای ثابت راهپیمایی مردم تبریز

, کودکان پای ثابت راهپیمایی مردم تبریز, کودکان پای ثابت راهپیمایی مردم تبریز,

از شگفتی‌های امروز مراسم 22 بهمن تبریز می‌توان به حضور پر تعداد کودکان و متولدین دهۀ نود اشاره کرد. بسیاری از این کودکان با پای پیاده در راهپیمایی امروز شرکت کرده بودند.

,

, ,

, ,

السابقون انقلاب: هستیم بر آن عهد که بستیم

, السابقون انقلاب: هستیم بر آن عهد که بستیم, السابقون انقلاب: هستیم بر آن عهد که بستیم,

قدیمی‌های شهر تبریز، آنهایی که این روزها به نسل اول و دوم انقلاب شهرت یافته‌اند بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن از عهدی که در زمستان 57 با امامشان بسته بودند اعلام حمایت کردند.

,

, ,

یکی از راهپیمایان تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در پاسخ به چرایی حضور در راهپیمایی، گفت: بیش از 38 سال است که در این روز به خیابان آمده‌ام و تا زمانی که توان دارم، بازهم حضور خواهم یافت. بیعت ما با انقلاب و رهبری است و هیچکس نمی‌تواند در این عشق و علاقه خللی ایجاد کند.

,

حضور مسئولان دوشادوش مردم

, حضور مسئولان دوشادوش مردم, حضور مسئولان دوشادوش مردم,

یکی از خوبی‌های راهپیمایی روز 22 بهمن، حضور مسئولان در کنار مردم است. امسال نیز مسئولین آذربایجان‌شرقی همراه با مردم در راهپیمایی جشن انقلاب شرکت کردند.

,

راستگو، فرماندار شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص برکات حضور مردم در صحنه، تاکید داشت: حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن دو پیام دارد.

,

اول اینکه دشمنان این آب و خاک بدانند که ما اتحاد و انسجام داریم و می‌توانیم بااین تجمع قدرتمان را به کشورهای بد خواه نشان دهیم و دوم اینکه این اتحاد در داخل کشور بود نیز باید نمایان گردد تا بتوانیم اثراتش را در عرصه بین المللی مشاهده کنیم.

,

 سرهنگ نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز هم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج اظهار داشت: پیام امروز مردم تبریز در راهپیمایی 22 بهمن، یک جمله و آن مرگ بر آمریکا بود.

,

بازار گرم دست نوشته‌های مردمی

, بازار گرم دست نوشته‌های مردمی, بازار گرم دست نوشته‌های مردمی,

طبق سال‌های گذشته، برخی از حاضرین در راهپیمایی امسال با دست نوشته‌هایی مواضع خود را پیرامون مسئولین و دشمنان انقلاب مطرح کردند.

,

, ,

یکی از پلاکاردهای جالب امسال، دست‌نوشته نوجوان تبریزی بود که در آنن خطاب به مسئولین نوشته بود: «مسئولین ذوق نکنند به عشق رهبر آمدیم».

,

, ,

غرفه به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم

, غرفه به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم, غرفه به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم,

یکی از غرفه‌های پر رفت و آمد امسال راهپیمایی 22 بهمن تبریز، غرفه «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» بود که با استقبال خوب مردم مواجه شده بود. در این غرفه مردم با کمک گرافیست‌های انقلابی به طراحی و ساخت پوستر و پلاکاردهای با دیدگاه‌های مردم پرداختند.

,

, ,

, ,

سرودخوانی نوجوانان تبریزی

, سرودخوانی نوجوانان تبریزی, سرودخوانی نوجوانان تبریزی,

در گوشه و کنار مراسم راهپیمایی امسال برخی از گروه سرودهای دانش‌آموزی توجه مردم را بخود جلب کرده بود. دانش‌آموزان با خواندن سرودهای انقلابی شور خاصی را به مراسم بخشیده بودند.

,

, ,

غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه سهند

, غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه سهند, غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه سهند,

یکی از حاشیه‌های امسال مراسم، غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه سهند بود که در آن طوماری علیه خصوصی سازی های انجام گرفته در شرکت ماشین سازی تبریز به امضای مردم در آمد.

,

, ,

مردمِ گله‌مند اما پایِ کارِ انقلاب

, مردمِ گله‌مند اما پایِ کارِ انقلاب, مردمِ گله‌مند اما پایِ کارِ انقلاب,

یکی از موضوعات مهم امسال، حضور مردم در شرایط بد اقتصادی چند ماه گذشته بود. دشمنان انقلاب اسلامی سعی کرده بودن با ایجاد فضای رسانه‌ای مردم ایران را از حضور در راهپیمایی منصرف کنند.

,

یکی از شهروندان حاضر در مراسم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، در این باره گفت: با اینکه فشار اقتصادی امسال بیش از اندازه است و حقیقتا در گذران زندگی دچار مشکل شده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود که از آرمان و اعتقادمان دست برداریم.

,

, ,

این حضور اتفاقا موجب یاس دشمنان و دلگرمی مسئولان خدومی خواهد بود که به فکر مردم هستند.

,

 هشدار جدی مردم به مسئولین

,  هشدار جدی مردم به مسئولین,  هشدار جدی مردم به مسئولین,

بسیاری از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امسال در کنار اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن از مسئولینی که وضعیت کشور را به چنین حالتی دچار کرده‌اند انتقاد نمودند و در هشدارهایی که بعضا به صورت شعار گفته می‌شد از مسئولین اجرایی و نظارتی خواستند تا با جدیت به وظایف خود عمل کنند.

,

یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با هشدار به مسئولینی که مردم و انقلاب را دچار گرفتاری کرده اند، گفت: حواس مسئولان باید بیشتر جمع شود. امروز مشکل اصلی ما معیشت و وضعیت بد اقتصاد است.

,

, ,

از دولتمردان سوال می‌کنم که چرا بیش از 6 سال است که اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری را اجرا نمی‌کنند. اینطور نمی‌شود که مردم در زیر بار این همه گرانی و فشار کمر خم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه