اخبار داغ

حماسه حضور مردم گیلان در چهل سالگی انقلاب + تصاویر

حماسه حضور مردم گیلان در چهل سالگی انقلاب + تصاویر
مردم گیلان با وجود بارش شدید باران به شکرانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به خیابان ها آمدند و اتحاد و همدلی خودر را بار دیگر به همه دنیا اثبات کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور حماسی مردم در سراسر استان گیلان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

مردم گیلان همزمان با تمام ایران به شکرانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به خیابان ها آمدند و اتحاد و همدلی خودر را بار دیگر به همه دنیا اثبات کردند.

,

مردم شهر رشت نیز با وجود بارش شدید باران در میدان شهدای ذهاب رشت حضور یافتند و چهل سال ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

,

سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در راهپیمایی بارانی یوم‌الله 22 بهمن در شهر رشت سخنرانی کرد. 

,

 

,

, ,

 

,

** موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است

, ** موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است, ** موشک های بالستیک ایران دغدغه دشمنان شده است,

 

,

 سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در حماسه باشکوه مردم رشت در راهپیمایی ۲۲بهمن در میدان شهرداری این شهر با بیان اینکه مردم ندای حضرت زهرا (س) را شنیدند و دعوت خدا را اجابت کردند اظهار کرد: در طول قرن های متمادی مبارزه های زیادی شد اما بسیاری از آنها متوقف یا نافرجام شدند.

,

وی با اشاره به حضور مردان دلاوری چون میرزا کوچک خان ها و رئیسعلی ها در تاریخ ایران گفت: کشورهای استعمار برای کشور ما تصمیم می گرفتند و تقسیمش می کردند، و برای منطقه ما قراردادهای خفت بار تنظیم می کردند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اینها کسانی هستند که از ۷۰سال پیش تاکنون قصد دارند برای دنیا تصمیم بگیرند، بیان کرد: برای خود امتیاز دپو وسلاح هسته ای را قرار می دهند و می گویند چون زور ما زیاد است باید این‌امتیازات را داشته باشیم.

,

جلیلی با بیان اینکه ملتی که قیام‌می کند و در برابر همه قدرت های استکباری می ایستد، گفت: ملتی که با فتوای یک عالم دینی حتی اجازه امتیاز تنباکو را نمی دهد و میرزایی دارد که در مقابل مستکبران‌می ایستد یک حلقه مفقوده دارد و اگر آن را پیدا کند می تواند به موفقیت های بیستری دست یابد.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت گفتند شاه برود و با وجود مخالفت ها همه بزرگان وقت، شاه رفت، بیان کرد: آن ها ایستادند که شاه بماند اما ملت ما گفت برود و رفت، این قدرت ملت ما است.

,

جلیلی با اشاره به ۸سال جنگ تحمیلی در ایران به عنوان سخت ترین جنگ، افزود: نتیجه جنگ تحمیلی، حماسه ۸سال دفاع مقدس شد و در شرایطی که آن ها هر چه می خواستند در اختیار داشتند و ما با دستان خالی امروز حماسه ای آفریدیم که دغدعه آنها موشک های بالستیک ایران است.

,

وی تصریح کرد: ملت عراق امروز با افتخار اسم‌خیابانهای خود را خیابان امام خمینی می گذراند، و می گویند که ملت ایران نمونه ای از مقاومت و پیشرفت را به دنیا نشان داده است.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در دهه ۹۰ بار دیگر حماسه ها آفریده شد و در کنار شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم شکل گرفت که بار دیگر بوی شهادت پیچید بیان کرد: تمام ملت با این گفته امام همراه هستند که آمریکا هیج غلطی نمیتواند کند.

,

جلیلی ادامه داد: دشمن‌می بیند که با هر توطئه فقط حماسه خلق می شود که آخرین آن حماسه ۲۲بهمن ۹۷ است و باید امروز ملت ایران را در زیر باران‌ببینند تا بدانند بار دگر آمده تا مشتی بر دهان آمریکا بزنیم.

,

 

,

** ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید/ ایران کانون امنیت است

, ** ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید/ ایران کانون امنیت است, ** ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید/ ایران کانون امنیت است,

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با هر توطئه دشمن حماسه آفرید بیان کرد: امروز ملت ما برای چهلمین بار به آمریکا خفت داد و اکنون به پدیده ای بزرگ در جهان تبدیل شده ایم.

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ایران کانون امنیت است افزود: امروز در همه زمینه ها در حال پیشرفت هستیم و در مقام هجدهم اقتصاد دنیا و سیزدهم قدرت دفاعی هستیم و آن ها می دانند که اگر امروز تحریم ها را تحمیل می کنند این به یک حماسه بزرگ اقتصادی و آینده ای درخشان تر تبدیل میشود.

,

جلیلی با اشاره به اینکه در این ۴۰سال هزینه ها کردند و چیزی جز سرافکندگی و ذلت نصیبشان نشد، بیان کرد: این‌ملت، این‌موفقیت های بزرگ را رقم خواهد زد و حتما آینده درخشان در انتظار این ملت است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: ان شالله این موفقیت ها ادامه پیدا خواهد و این‌پرچم سرافراز ایران را به صاحب اصلی آن امام عصر(عج)تقدیم‌خواهیم کرد.

,

 

,
فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع مردم لاهیجان:
,
 
,
آمریکا اگر کوچک ترین اشتباهی در منطقه کند باید به دنبال صنعت تابوت سازی برود
, آمریکا اگر کوچک ترین اشتباهی در منطقه کند باید به دنبال صنعت تابوت سازی برود, آمریکا اگر کوچک ترین اشتباهی در منطقه کند باید به دنبال صنعت تابوت سازی برود,
 
,
 
,
سردار محمدعبدالله پور نیز صبح امروز در جمع مردم لاهیجان با بیان اینکه دشمن همیشه در صحنه است ولی با ساخت بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی تا به امروز نتوانستند اراده ملت را بشکنند اظهار کرد: دشمن در حوزه های فرهنگی آنچه که شما فکر میکنید در دستش بود و می شد که انجام دهد انجام داد.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بمباران مسائل اجتماعی و فرهنگی و شبهات بر جوانان افزود: امسال همه دنیا شاهد حماسه اربعین بود که با اینکه کسی به این ملت کمکی نکرد بیش از ۲ میلیون نفر از مردم بویژه جوانان رفتند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه امروز آمریکا مجبور است در خلیج‌فارس با ما فارسی صحبت کنند گفت: ترامپ می‌گوید ایرانی‌ها باید نقش خود را در منطقه کم کنند ولی در مقابل منت ما را برای کاهش قدرت موشکی‌مان می‌کشند و امروز اگر کوچک‌ترین اشتباهی در منطقه داشته باشد باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند.
,
 
,
فرماندار سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشور بیان کرد: ملت ایران فشارهای اقتصادی تحمل و به مسؤولین فرصت داد ولی گاهاً این مسؤولان قدردان نیستند.
,
 
,
وی با تأکید بر بیداری ملت‌های منطقه به عنوان دستاورد بزرگ دیگر انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمام انقلاب‌ها دچار افت و افول شده‌اند افزود: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم این انقلاب هم توسط منافقین، و کسانی که تاب مقاومت ندارند به نابودی کشیده می‌شود.
,

 

,

در ادامه تصاویر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان هاس استان گیلان را مشاهده می کنید:

,

 

,

رشت/ عکاسان حسین داداش زاده و الهه فلاح

, رشت/ عکاسان حسین داداش زاده و الهه فلاح, رشت/ عکاسان حسین داداش زاده و الهه فلاح,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,
آستانه اشرفیه/ عکاس: میلاد آدر
, آستانه اشرفیه/ عکاس: میلاد آدر, آستانه اشرفیه/ عکاس: میلاد آدر,
 
,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
املش/ آتنا میرزاخواه
, املش/ آتنا میرزاخواه, املش/ آتنا میرزاخواه,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
 
,
 
,
لنگرود/ عکاس: محمدصادق مرادی فر
, لنگرود/ عکاس: محمدصادق مرادی فر, لنگرود/ عکاس: محمدصادق مرادی فر,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
, ,
, ,
 
,
 
,
صومعه سرا/ عکاس: سید محمد شاداب
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام
 
,
صومعه سرا/ عکاس: سید محمد شاداب
, صومعه سرا/ عکاس: سید محمد شاداب, صومعه سرا/ عکاس: سید محمد شاداب,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه