اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهگی استان اصفهان:

مردم می دانند آمریکا، مدافع آزادی جامعه و مردم ما نیست/ پیام مهم این اجتماع، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است

مردم می دانند آمریکا، مدافع آزادی جامعه و مردم ما نیست/ پیام مهم این اجتماع، تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است
مدیر کل میراث فرهگی استان اصفهان گفت: امروز مردم نشان دادند فشارهای استکبار با واکنش‌ها، مقاومت‌ها و ایستادگی مردم مواجه خواهد شد و مردم به‌ خوبی می‌دانند که امریکا و استکبار مدافع آزادی جامعه و مردم ما نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون الهیاری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: الحمدالله امروز مردم اصفهان حضور گسترده و خوبی داشتند و میدان امام مملو از جمعیت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: امروز حضور یکپارچه و گسترده مردم علی‌رغم شرایط نامساعد جوی اصفهان و شرایط اقتصادی را شاهد بودیم.

,

وی افزود: این حضور که علی‌رغم تمام تهدیدها و فشارهای آمریکایی‌ها و استکبار علیه کشور ما که در پیش‌گرفته است؛ درس خیلی خوبی برایشان است که هرچه فشارها را بیشتر کنند ملت ما برای حفظ عزت و شرافت ملی و اسلامی جامعه، مقاوم‌تر و استوارتر هستند.

,

الهیاری عنوان کرد: امروز نشانه بسیار و پاسخ بسیار خوبی بود و پیام مهم این اجتماع مردم تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب است و پاسخ خوبی به آمریکایی‌ها و سران استکبار جهانی بود که در ورشو دستور کارشان فشار بیشتر بر ایران برای تسلیم شدن بود.

,

فریدون الهیاری بیان کرد: امروز مردم نشان دادند فشارهای استکبار با واکنش‌ها، مقاومت‌ها و ایستادگی مردم مواجه خواهد شد و مردم به‌ خوبی می‌دانند که امریکا و استکبار مدافع آزادی جامعه و مردم ما نیستند و همه فشارها و تحرکاتی که انجام می‌دهند، جامعه، عزت و شرف ما را هدف قرارگرفته و الحمدالله مردم با پشتوانه عظیم تاریخی و هویت ایمانی که دارند مقاومت خواهند کرد و همیشه سربلند خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه