اخبار داغ

شـکوه وحدت مردم 22 بهمن را تماشایی کرد/فریاد "مرگ بر آمریکا"در لرستان طنین‌انداز شد +عکس

شـکوه وحدت مردم 22 بهمن را تماشایی کرد/فریاد "مرگ بر آمریکا"در لرستان طنین‌انداز شد +عکس
مردم غیور لرستان با حضور حماسی و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن، شکوه وحدت و همبستگی را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، مردم استان لرستان در ساعات ابتدایی امروز در جشن 40 سالگی انقلاب حضور پیدا کردند و درحالی‌که پرچم غرورآفرین سبز، سفید و قرمز جمهوری اسلامی را دست داشتند شعار "الله‌اکبر"، " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , سفیر افلاک,

 

,

امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، یک‌بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق بستند و با این حضور خود توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و موجب یاس دشمنان شدند.

,

 

,

نسل انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن 97

, نسل انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن 97,

 

,

امروز مردم غیور لرستان با حضور حماسی و با بصیرت خود، شکوه وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

,

 

,

حضور گسترده مردم خرم‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن

, حضور گسترده مردم خرم‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن, حضور گسترده مردم خرم‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن,

 

,

مردم خرم‌آباد با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و رهبری تجدید بیعت کردند و پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی و کشورهای اروپایی دادند.

,

 

,

مردم با مشت‌های گره کرده و فریادهای "الله اکبر" یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

, مردم با مشت‌های گره کرده و فریادهای "الله اکبر" یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم را گرامی داشته و یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.,

 

,

بهمن تماشایی97 در خرم آباد01

, بهمن تماشایی97 در خرم آباد01,

 

,

طنین "نه سازش نه تسلیم" در پلدختر

, طنین "نه سازش نه تسلیم" در پلدختر, طنین "نه سازش نه تسلیم" در پلدختر,

 

,

امروز اقشار مختلف مردم هویزه ثانی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن به خیابان آمده بودند تا وحدت و انسجام ملی را به نمایش بگذارند و به ندای رهبر انقلاب لبیک‌ گویند.

,

 

,

پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ در جشن 40 سالگی انقلاب حضور پررنگی داشتند به‌طوری‌که قاب دوربین‌ها قادر به ثبت انتهای جمعیت نبود.

,

 

,

 

,

مردم با بصیرت پلدختر برگ زرین دیگری از افتخارآفرینی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل جان‌فشانی رزمندگان اسلام، شهدا و جانبازان بوده است را در کارنامه سترگ حماسه‌آفرینی خود ثبت کردند.

,

 

,

, ,

 

,

پل‌دختری‌ها نیز همچون دیگر هم‌وطنان خود با حمل پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته‌هایی با مضمون ایستادگی برای تحقق آرمان‌های انقلاب شعارهای، " نه سازش، نه تسلیم - مرگ بر آمریکا "، "22 بهمن‌ماه یوم‌الله - یوم‌الله"، "در بهار آزادی - جای شهدا خالی" انزجار خود را از استکبار فریاد زدند.

,

 

,

مردم مؤمن و ولایتمدار جنوب لرستان که تاریخ باشکوه آن‌ها به‌ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس آکنده از ایستادگی، مقاومت و ایثار است، جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور حماسی و وحدت‌بخش در راهپیمایی 22 بهمن برگزار کردند؛ پل‌دختری‌ها بدون توجه به مرزبندی‌های سیاسی، همبستگی ملی را با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به رخ دشمنان کشیدند.

,

 

,

شکوه وحدت در بروجرد

, شکوه وحدت در بروجرد, شکوه وحدت در بروجرد,

 امروز در شهرستان بروجرد مردم مؤمن و ولایتمدار به صحنه آمدند، از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن، کودکان و نوجوانان؛ همه پرچم‌های مقدس سه رنگ زیبای ایران اسلامی را در دست داشتند و شعار"مرگ بر آمریکا" را فریاد زدند.

, امروز در شهرستان بروجرد مردم مؤمن و ولایتمدار به صحنه آمدند، از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن، کودکان و نوجوانان؛ همه پرچم‌های مقدس سه رنگ زیبای ایران اسلامی را در دست داشتند و شعار"مرگ بر آمریکا" را فریاد زدند.,

 

,

در میان جمعیتی که امروز آمدند تا بار دیگر تجدید بیعت کنند، کودکانی دیده می‌شود که پرچم‌هایی را در دست دارند و قدم‌به‌قدم با والدین خود در این راهپیمایی حرکت می‌کنند.

,

 

,

نوجوانان و جوانانی که از انقلاب و پیروزی آن فقط خاطره‌ها را شنیده‌اند امروز آمدند تا بگویند ما راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

,

 

, , , ,

 

,

 خانواده‌های شهدا، ایثارگران و همه مردم شهرستان بروجرد امروز به صحنه آمدند و بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

,

 

,

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در بروجرد با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: امروز دشمن تلاش دارد تا از طریق جنگ اقتصادی ضربه بزند اما مشکلات اقتصادی با برنامه‌ریزی مسئولان و نظارت‌ها برطرف می‌شود و در این میان بازهم دشمن شکست می‌خورد.

,

  

,

وی بیان کرد: مردم انقلاب، نظام و مسئولان دلسوز را دوست دارند و شایسته خدمت هستند اما از گرانی‌ها گلایه دارند و مسئولان با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند.

,

 

,

حضور مردم ازنا در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پررنگ بود

, حضور مردم ازنا در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پررنگ بود, حضور مردم ازنا در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پررنگ بود,

غلامرضا سالاروند در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با سفیر افلاک، ضمن تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: در برهه‌های مختلف همیشه تمام‌کننده مردم هستند.

, غلامرضا سالاروند در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با , سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه حضور مردم مؤمن، متدین و انقلابی شهرستان ازنا امروز بی‌نظیر بود افزود: این حضور در راهپیمایی باشکوه 22بهمن بی‌سابقه و پررنگ بود، مسئولین باید بیش از این به مردم خدمت کنند.

,

 

,

 راهپیمایی روز 22 بهمن مردم ازنا

, راهپیمایی روز 22 بهمن مردم ازنا,

 حجت‌الاسلام علی سپهوند ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ازنا اظهار داشت: آمریکا بداند اگر بر توطئه‌ها ادامه دهد مطمئن باشد سرنوشتش به شوروی و دیگر مدعیان ابرقدرت تبدیل می‌شود.

, حجت‌الاسلام علی سپهوند ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ازنا اظهار داشت: آمریکا بداند اگر بر توطئه‌ها ادامه دهد مطمئن باشد سرنوشتش به شوروی و دیگر مدعیان ابرقدرت تبدیل می‌شود.,

 

,

امام‌جمعه شهرستان ازنا عنوان کرد: این حضور نشانه ولایتمداری و درصحنه بودن مردم است؛ مسئولان دولتی بدانند مردمی داریم که از مردم صدر انقلاب گرامی‌تر و بزرگ‌تر هستند لذا وظیفه مسئولان است که با بیکاری و تورم مبارزه کنند.

,

 

,  ,  ,

حضور مردم دلفان پاسخی به گستاخی مستکبران

, حضور مردم دلفان پاسخی به گستاخی مستکبران, حضور مردم دلفان پاسخی به گستاخی مستکبران, حضور مردم دلفان پاسخی به گستاخی مستکبران,

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که ما تا خون در رگ داریم و تا نفس می کشم آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم و اگرآمریکا گوشه چشمی نسبت به تجاوز به خاک ایران داشته باشد همین ملت بزرگ و مردم دلفان سینه شان را سپر می کنند.

, حجت الاسلام جمیاری با بیان این که ما تا خون در رگ داریم و تا نفس می کشم آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم و اگرآمریکا گوشه چشمی نسبت به تجاوز به خاک ایران داشته باشد همین ملت بزرگ و مردم دلفان سینه شان را سپر می کنند. ,


 
وی با بیان دستاورد های انقلاب اسلامی سرنگونی سر سخت ترین دیکتاتوری عالم یعنی شاه و حکومت 2500 ساله یکی از دستاورد های انقلاب دانست، از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اخراج امریکا و اسرائیل از ایران که توسط شما مردم ملت بزرگ ایران صورت گرفت وی استقلال راهبردی سیاسی اقتصادی اجتماعی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست

,
,  
وی با بیان دستاورد های انقلاب اسلامی سرنگونی سر سخت ترین دیکتاتوری عالم یعنی شاه و حکومت 2500 ساله یکی از دستاورد های انقلاب دانست، از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اخراج امریکا و اسرائیل از ایران که توسط شما مردم ملت بزرگ ایران صورت گرفت وی استقلال راهبردی سیاسی اقتصادی اجتماعی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست
,
,

 

,  ,

, , ,


 
به گفته امام جمعه دلفان حفظ هرآنچه که در ایران است کار شما ملت بزرگ و انقلاب است، ایستادن در مقابل توطئه های داخلی فتنه های 88 و دیگر فتنه های سال های قبل و بعد دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

,
,  
به گفته امام جمعه دلفان حفظ هرآنچه که در ایران است کار شما ملت بزرگ و انقلاب است، ایستادن در مقابل توطئه های داخلی فتنه های 88 و دیگر فتنه های سال های قبل و بعد دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.
,
, امام جمعه دلفان,


ملت ایران با روحیه جهادی جوانان خود مشکلات را حل می کند

,
, ملت ایران با روحیه جهادی جوانان خود مشکلات را حل می کند, ملت ایران با روحیه جهادی جوانان خود مشکلات را حل می کند, ملت ایران با روحیه جهادی جوانان خود مشکلات را حل می کند,


 محمد خدابخشی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم شهرستان همزمان با سراسر کشور  در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به این معناست تا به جهانیان اعلام کنیم که ادامه مسیر حرکت ملت ایران در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است و تداوم استقلال سیاسی ،آزادی و مرور بر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

,
,  محمد خدابخشی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم شهرستان همزمان با سراسر کشور  در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  به این معناست تا به جهانیان اعلام کنیم که ادامه مسیر حرکت ملت ایران در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است و تداوم استقلال سیاسی ،آزادی و مرور بر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.,

 

,

, , , ,

 

,


وی ادامه داد: اگر مشکلی بر سر راه  ملت ایران ایجاد شود با تکیه بر موفقیتها و بهره گیری از روحیه جهادی فرزند ایران آن را حل خواهیم کرد وعزت واقتدار خود را زیر پا نخواهیم گذاشت.

,
, وی ادامه داد: اگر مشکلی بر سر راه  ملت ایران ایجاد شود با تکیه بر موفقیتها و بهره گیری از روحیه جهادی فرزند ایران آن را حل خواهیم کرد وعزت واقتدار خود را زیر پا نخواهیم گذاشت.,



خدابخشی به دستاوردهای انقللاب اسلامی در حوزههای مختلف اشاره کرد وبیان نمود: ایران از جایگاه  و رشد علمی در سال 97  مقام نخست در سطح جهان را داراست ودر زمینه هواوفضا ،علوم اکتشافات و... جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است ودر بسیاری از زمینه ها ایران توانسته رشد چشمگیری داشته است.

,
,
, خدابخشی به دستاوردهای انقللاب اسلامی در حوزههای مختلف اشاره کرد وبیان نمود: ایران از جایگاه  و رشد علمی در سال 97  مقام نخست در سطح جهان را داراست ودر زمینه هواوفضا ،علوم اکتشافات و... جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است ودر بسیاری از زمینه ها ایران توانسته رشد چشمگیری داشته است.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه