اخبار داغ

جشن پایتخت نشینان در چهل سالگی انقلاب / سخنرانان حماسه 22 بهمن استان تهران چه گفتند؟

جشن پایتخت نشینان در چهل سالگی انقلاب / سخنرانان حماسه 22 بهمن استان تهران چه گفتند؟
امروز همزمان با سراسر ایران، شاهد حضور با شکوه مردم استان تهران در راهپیمایی22 بهمن بودیم که در آن سخنرانان مختلف به ایراد سخنانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، امروز همزمان با سراسر ایران، شاهد حضور با شکوه مردم استان تهران در راهپیمایی۲۲ بهمن بودیم.  شهرستان‌های استان تهران مملو از حضور پرشور مردم برای جشن چهل سالگی انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

 

,

آحاد مختلف ملت ایران در چله انقلاب همچون سال‌های گذشته با حضور میلیونی خود در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اتحاد، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

, .,

 

,

مردم پایتخت امروز میزبان سخنرانی ریاست جمهور بودند، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جمع حاضرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان آزادی  بر لوزم همکاری مردم و آحاد جامعه برای گذر از مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: ما این مشکلات را باید با دست همدیگر حل کنیم و هر جا ما پیروز شدیم، جایی بود که ملت و دولت پشت سر رهبری قرار گرفتند؛ اگر توانستیم ترور و شورش را از بین ببریم، مردم و نیروهای مسلح بودند که پشت رهبر ایستادند‌.

, .,

 

,

وی به طرح‌ریزی‌های دشمن در سال جاری اشاره کرد و افزود: ما نخواهیم گذاشت آمریکا پیروز شود. آن‌ها در دی پارسال، اردیبهشت، تابستان، ۱۳ آبان برنامه‌ریزی کردند اما نشد. قصد داشتند ۲۲ بهمن تمام سرانشان را به تهران بیاورند اما باز هم شکست خوردند چرا که مردم پشت سر یکدیگر ایستاده‌اند‌. ما از مشکلات عبور خواهیم کرد‌‌.

, .,

 

,

روحانی افزود: آرمان امروز ما همان آرمان ۴۰ سال پیش است‌، امروز هم همان راه و همان آرمان عدالت‌گرایی، ایجاد امید، رفع فقر و سایر موارد مسیر ماست و هیچ تغییری نخواهد کرد.

, .,

 

,

رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر پیشرفت‌های نظامی خاطرنشان کرد: قدرت نظامی ایران در طول این ۴۰ سال برای همه جهانیان شگفت‌آور است، امروز موشک‌ها، ناوها، زیردریایی‌ها، نفربرها و سلاح‌های انفرادی ما شگفت‌آور هستند و از همه مهم‌تر تدبیر آن‌هاست که کارگشا بوده است.

, .,

 

,

همچنین سخنرانان مختلف در شهرستان‌های مختلف استان تهران در جمع حاضرین در راهپیمایی۲۲ بهمن بر لوزم ایستادگی مردم تاکید کردند.

, .,

 

,

عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است

, عزت و پایداری انقلاب ایران ۴۰ سال دشمن را به شکست وا داشته است,

سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) در جمع راهپیمای کنندگان ۲۲ بهمن قرچک اظهار داشت: انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی در جان رسیده است، در این چهل سال دشمنان انقلاب اسلامی از هر توطئه و نیرنگی استفاده کردند و تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای بکار گرفتند.

, .,

 

,

وی تصریح کرد:شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست، خدا را شاکریم که به کوری چشم دشمنان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و وارد دهه پنجم انقلاب می‌شویم.

, .,

 

,

معاون هماهنگ کننده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) افزود: ما در راه خدا جهاد کردیم تا اسلام بر روی کار بیاوریم و امروز می‌ببینم که جلقه زردهای فرانسه می‌گو یند ما از انقلاب اسلامس درس گرفتیم و ملت ایران با حضور خود در صحنه انقلاب عظیم را به جهانیان نشان دادند.

, .,

 

,

سردار مازندرانی  تاکید  کرد: امروز کشور در بسیاری از رشته‌ها، به ویژه در بخش نظامی و عمرانی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است، کشوری که نیاز دفاعی خود را با توجه به تخصص نیروهای داخلی ارتقا داده، نیاز به حضور خارجی ها برای ساخت خودرو ندارد.

, .,

 

,

مردم هوای انقلاب را دارند

, مردم هوای انقلاب را دارند,

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن ماه در رباط کریم خاطرنشان کرد: امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، این انقلاب با رهبری بنیانگذار انقلاب به پیروزی رسیده و پله‌های ترقی را طی می‌کند.

, .,

 

,

وی ادامه داد: مردم بار دیگر با یک حماسه انقلابی و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که تا پای جان برای آرمان های انقلاب تلاش می‌کنند و حافظ دستاوردهای اسلام هستند.

, .,

 

,

ترابی بیان کرد: این انقلاب توانسته است چهار دهه تمامی فتنه‌های و آسیب‌هایی که را دشمنان درصدد بودند را پشت سر بگذارد و امروز درخت انقلاب به ثمر خواهد نشست.

, .,

 

,

امام جمعه رباط کریم تأکید کرد: مردم امروز نشان دادند که هیچ اعتراضی به این نظام ندارند و استوار پشت این نظام ایستاده‌اند و مشکلات معیشتی ، اقتصادی و تحریم‌ها سبب نمی‌شود مردم به این نظام اسلامی پشت بکنند و تا اخرین قطره خون پشت انقلاب و ولایت ایستاده اند.

, .,

 

,

آمریکا” باید از خاورمیانه اخراج شود

, آمریکا” باید از خاورمیانه اخراج شود, ,

حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی استاد حوزه و نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اسلامشهر گفت: اسلامشهر شهر ولایت است و شهر شهیدانی است که در دوران انقلاب اسلامی در بیعت و میثاق با بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) همچنان ثابت‌قدم بر اساس عهدی که با امام(ره) و شهدا بسته‌اند پایبندند. امروز خرد و کلان و زن و مرد آمدند که به آقای جان بولتون بگویند ۴۰ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

, .,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نیابتی فکر می‌کرد سه ماه سوریه و هشت‌روزه یمن را می‌گیرد و هزاران هزار دلار پول و نیرو خرج کردند اما راه به‌جایی نبرد اگر دیروز می‌گفتیم انقلاب ما می‌گوید آمریکا باید از ایران خارج شود امروز می‌گوییم آمریکا باید از خاورمیانه اخراج شود. هر حزب و گروه و شخصیتی که زیر خیمه ولایت‌فقیه قرارگرفته است با انسجام و وحدت به این حقیقت رسیده است.

, .,

 

,

نایب‌رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تأکید بر اینکه آمریکا سرافکنده تاریخ است افزود: رهبر خردمند انقلاب افول دولت آمریکا را پیش‌بینی کرده است آمریکا مانند شوروی دیروز در حال فروپاشی است چون ما ملتی هستیم که بر اساس قرآن و آرمان‌های قرآن جوان‌های رشیدی چون فهمیده، حججی و همدانی تقدیم اسلام کرده‌ایم. این مکتب جهادی خمینی (ره) است که توانسته است دل‌های آزادی خواهان جهان را در وحدت در کنار هم قرار دهد.

, .,

 

,

رضوی به حربه دیگر دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی افتاد و هسته‌ها و گروه‌هایی را فعال کردند که بین ما بافرهنگ دینی فاصله ایجاد کنند به تصور خودشان بین مردم تفرقه ایجاد کنند و اجازه ندهند مساجد مملو از جمعیت شوند. اگر موفقیت و توسعه و پیشرفتی است به خاطر این است که ایران اسلامی به عشق محمد و آل محمد گره‌خورده است. دشمن بعدازاین که دید کپسول‌های میکروبی اخلاقی‌اش عمل نکرد و جامعه ما صیانت خود را حفظ کرد به دنبال جنگ نیابتی افتادند.

, .,

 

,

تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام با وحدت شیعه و سنی

, تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام با وحدت شیعه و سنی,

امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در مراسم ۲۲ بهمن شهر گلستان استان تهران اظهار کرد: امروز ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است. پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۵۷ یک پیروزی سیاسی و ژئوپلیتیک بود که توانست مقابل مستکبران جهانی بایستد.

, .,

 

,

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استقلال سیاسی علی‌رغم وابستگی در گذشته، ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، مردم سالاری دینی، پیشرفت در حوزه‌های علمی فناوری و هسته ای و نانو، استقلال نظامی و خودکفایی در تجهیزات نظامی و آموزش خلبان‌ها از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است در حالی است که در گذشته ما یک کشور متکی به غربی‌ها بودیم.

, .,

 

,

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: آمریکا چهارده سال را در مناطق مختلفی از آسیا حضور نظامی داشت تانک‌ها، هواپیماها، ناوبرها و جنگنده‌های کشور آسمان خاورمیانه را فرا گرفته بود و قصد ورود به ایران را داشتند که با ایستادگی ملت ایران آن‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

, .,

 

,

امیر پوردستان اذعان داشت: مرکز مطالعات آمریکا طی تحقیقی اعلام کرد که پس از نابودی شوروی یک قطب قدرتی دیگر در حال شکل‌گیری است که آن جهان اسلام است؛ این قطب قدرتمند از وحدت شیعه و سنی به وجود می‌آید و آمریکایی‌ها بر این باور رسیده‌اند که باید از پیشرفت این قطب قدرتمند جلوگیری کنند.

, .,

 

,

اتحاد راه‌حل برون‌رفت از مشکلات کشور

, اتحاد راه‌حل برون‌رفت از مشکلات کشور,

حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورامین اظهار داشت: همیشه و در همه زمان‌ها هر جایی که نور بوده است، شیطان نیز بوده است و نمونه آن را در قیام کربلا است ولی خواست خدا آن بود که نور بماند که می‌بینیم بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان قیام امام حسین(ع) بر زبا‌ن‌ها است.

, .,

 

,

وی بیان کرد: فلسطین، سوریه، یمن و امثال این‌ها مظلوم هستند ولی در برابر استکبار ایستادگی کرده‌اند و اسلام واقعی را اجرا می‌کنند، نه برخی کشورهای اطراف ما که به ظاهر اسلام دارند ولی با کسانی که به دیگران ظلم می‌کنند هم‌پیمان شده‌اند.

, .,

 

,

نمازی تصریح کرد: امروز نیروهای نظامی و بسیجی ما تحت فرمان ولی فقیه قرار گرفته است و در حال دفاع از کشور می‌باشند در حالی که قبل از انقلاب از کشورهای دیگر آمده و برای ما تصمیم‌گیری می‌کردند و این استقلال برای ما بسیار با ارزش است.

, .,

 

,

مشاور وزیر کشور با بیان اینکه امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که باید حالت جنگی گرفته و وحدتی که در هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم را امروز نیز ادامه یابد، افزود: وحدت باید در بین آحاد جامعه گسترش یافته و مردم نیز باید با هم متحد شوند تا مشکلات را برطرف کنند.

, .,

 

,

وی تصریح کرد: روزی که ما انقلاب کردیم در کشور ما چند هزار پزشک هندی و پاکستانی بودند و نشان از آن داشت که آن‌ها می‌توانستند تحصیل کنند ولی ما اجازه تحصیل عالی را نداشتیم ولی امروز در رتبه‌های برتر در صنایع گوناگون قرار داریم و همین مسئله نشان از افزایش سطح علوم ما دارد.

, .,

 

,

انقلاب اسلامی، پایان حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی

, انقلاب اسلامی، پایان حاکمیت مطلق اسلام آمریکایی,

علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران، ری و شمیرانات در سخنرانی راهپیمایی پر شور ۲۲ بهمن سال ۹۷ در جمع مردم پر شور شهریار اظهار داشت: امروز پایان چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷ بعد از ۴۰ سال به گذشته خود می بالیم و به آینده امیدواریم. انقلاب شرایطی را فراهم کرد که ملت ایران و مکتب اسلام به عنوان ملت الگو فرا روی جامعه بشری قرار گرفت.

, .,

 

,

وی گفت: هر جا به اسلام عمل و به اهل بیت تاسی کردیم و هر کجا خدمات به ملت را وجه همت خود قرار دادیم و هر کجا بر محور ولایت پیش رفتیم و هر کجا ایثار و از خود گذشتگی انجام دادیم پیروز شدیم و در مقابل هر کجا غفلت کردیم و به اسلام، ولایت و خدمت به مردم عمل نشد شکست خوردیم.

, .,

 

,

نماینده سابق تهران، ری و شمیرانات با اشاره به تقابلات مستقیم آمریکا با ایران گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی با ملت ایران و از سال ۶۷ تهاجم فرهنگی را آغاز کردند تا چهره اسلام و نظام اسلامی را نزد مردم مخدوش کنند، در دهه ۷۰ جنگ قدرت بین مسؤولین را تشدید کردند تا شکاف بین مسوولین را نشان دهند، در دهه ۸۰ با فتنه بزرگ در پی براندازی نظام بودند که با بصیرت رهبری و مردم ناکام ماندند، پس از آن با تحریم‌های هوشمند و طاقت فرسا در پی انتقام از ما بودند اما باز ناکام بودند، پس از با توطئه منطقه‌ای و ایجاد داعش و گروهک‌های تکفیری در پی به آتش کشیدن منطقه بودند که جبهه مقاومت جانانه در برابر آن‌ها ایستاد و پس از آن مسائل موشکی و حقوق بشر را برای تحت فشار قرار دادن ایران مطرح کردند که با بصیرت رهبری این مسیر نیز مسدود شد.

, .,

 

,

زاکانی افزود: دشمن برای آینده می‌خواهد تمام تجربه ۴۰ ساله خود را به میدان بیاورد و تمام دستاوردهای اقتصادی،علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای ملت مخدوش جلوه دهد و ۴۰ سال شکست خود را جلوه دهد و لذا رهبری هشدار دادند که هوشیار باشید و فتنه آینده فتنه رو در رو قرار دادن ملت و نظام و اسلام است تا با فشار اقتصادی ملت ایران را از میدان به در کند که ان‌شالله هیچ گاه موفق نخواهند شد.

, .,

 

,

مهم‌ترین دستاورد آن استقلال، آزادی و امنیت است

, مهم‌ترین دستاورد آن استقلال، آزادی و امنیت است,

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع ) و درمیان مردم انقلابی شهرستان پیشوا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پدیده قرن است و بی انصافی است اگر بگوییم دستاوردی نداشته است که مهم‌ترین دستاورد آن استقلال، آزادی و امنیت است.

, .,

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: برای تشکیل هرحکومت دینی ۲ شرط خیلی مهم و اساسی است یکی امام و دیگری امت که در کنار امام قرار بگیرند و این دو واژه هیچ وقت در طول قرن ها در کنار هم قرار نگرفتند.

, .,

 

,

نوری زاده تصریح کرد: در سال ۱۳۵۷ این دو واژه مهم و اساسی در کنار هم قرار گرفتند و ثمره آن جمهوری اسلامی ایران شد و ملت از آن زمان تا کنون پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

, .,

 

,

وی به نقش چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال چهل سالگی انقلاب را با وجود تهدیدهای فراوان باشکوه تر از گذشته برگزار نمودیم.دشمنان این انقلاب می‌دانستند اگر انقلاب به چهل سالگی برسد بیچاره می‌شوند و بنابراین از تمام گزینه‌های روی میز خود برای نابودی انقلاب استفاده کردند و خوشبختانه شکست‌های سنگینی را متحمل شدند.

, .,

 

,

رئیس امور رسیدگی به مساجد استان تهران در پایان گفت: پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که دشمن در تلاش است تا اعتماد مردم به انقلاب را از بین ببرد، مسئولان باید با اخلاص، صداقت و همراهی با مردم در این شرایط سخت برای ماندگاری انقلاب اسلامی تلاش کنند.

, .,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه