اخبار داغ

جمعی از مسئولان استان کرمان در پی حضور با شکوه مردم در 22 بهمن مطرح کردند؛

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ی مسئولین را سنگین تر کرد/با اعتماد و تکیه به ملت ایران همه مشکلات حل می شود

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ی مسئولین را سنگین تر کرد/با اعتماد و تکیه به ملت ایران همه مشکلات حل می شود
در پی حضور با شکوه و غرور آفرین مردم در راهپیمیایی 22 بهمن در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از مسئولین استان کرمان مطرح کردند که این حضور وظیفه ی مسئولین را برای خدمت به مردم انقلابی و زحمت کش دو چندان می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ راهپیمایی با شکوه مردم با بصیرت کرمان در ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ به ویژه حضور چشمگیر جوانان ولایت مدار و نوجوانان انقلابی اتمام حجتی با سردمداران جنایت پیشه و کاخ سفید و ایادی جیره خوار آنان بود تا اگر عقلی برای دولت مردان خون خوارشان باقیست، یقین کنند که این مرز پر گهر مهد شیرمردان شجاع و سرزمین شیر زنان و دلیرمردانی است که نه تنها اجازه تهدید به دشمن نمی دهند بلکه  با همه وجود، آماده هستند تا چهره  زشت ظالمین را بر زمین کوبند و توطئه های آن ها را با وحدت و یکپارچی خود خنثی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مشت های گره کرده با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هیمنه ی پوشالین امریکا را در هم شکسته و چهره ی ننگین منافقین را نمایان ساخت  و با عزت و شکوه این بار چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

,

بار دیگر مسئولین نیز همپای مردم با بصیرت کرمان همچون گذشته در این حماسه ی با شکوه  حاضر شده و با حضور خود ثابت کردند که پای آرمانهای حضرت امام (ره) و در رکاب مقام معظم رهبری هستند.

,

نیروهای مسلح با ارتقاء توان دفاعی در حفظ امنیت مردم کوشا باشند

, نیروهای مسلح با ارتقاء توان دفاعی در حفظ امنیت مردم کوشا باشند ,

امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور از جمله مسئولینی بود که در بین مردم در این حماسه غرورآفرین حضور داشت، به سراغ او رفتیم و سوال کردیم حال که مردم به وظیفه خود عمل کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به ثبت رساندند، وظیفه مسئولین در قبال این مردم چیست که در پاسخ اظهار کرد:  امروز شور و شعورمردم سرافراز کشور عزیزمان و به ویژه کرمانی های انقلابی را در عرصه حضور در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

,

فرمانده قرارگاه جنوب شرق کشور با بیان ینکه حماسه حضور مردم مسولیت همه ما را سخت ترو سنگین تر می کند، گفت:  ما سربازان ولایت مدار نیروهای مسلح باید در راستای ارتقاء امنیت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران کوشا تر باشیم و توان رزمی خود را ارتقاء دهیم .

,

وی خاطر نشان کرد: سایر مسئولین نیزدر راستای مسئولیت های خود به این مردم دلسوز کمک کنند چرا که بزرگ ترین دستاورد این انقلاب همین حضور  ملت در عرصه های جهانی و بالندگی کشور بزرگ ایران است.

,

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ی مسئولین را سنگین تر کرد

, حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ی مسئولین را سنگین تر کرد,

سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی است وظیفه ی مسئولین را برای خدمت به این مردم انقلابی و زحمت کش که همیشه در صحنه حضور دارند دو چندان می کند.

, راه آرمان,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه مردم سالاری دینی را بزرگ دستاورد این انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مردم ایران همیشه خودشان برای سرنوشت کشور تصمیم می گیرند همان گونه که در رای گیری ها تصمیم گیرنده مردم هستند.

,

ما مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم

, ما مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم,

یدالله موحد در گفت و گو با با خبرنگار ما اظهار کرد: وظیفه مهمی که ملت بر دوش همه مسئولین قرار می دهند این است که از کیان اسلام و ارزش های اسلامی و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیریم.

, ما,

مدیرکل دادگستری استان کرمان بیان کرد: عزت،سربلندی و استقلال این کشور مهمترین دستاوردی است که در سایه انقلاب اسلامی برای ایران رقم خورد.

,

مسئولین باید فاصله خود را با این ملت بزرگ به حداقل برسانند

, مسئولین باید فاصله خود را با این ملت بزرگ به حداقل برسانند,

امان الله علیمرادی نیز در گفت و گو با راه آرمان با بیان اینکه ملت با روحیه حکمت و خردمندی خودهمیشه نشان دادند که از بدنه مسئولین در حفظ انقلاب و در هماهنگی در  جهت انقلاب جلوتر هستند، گفت: لذا همه باید قدر این ملت را بدانند و با این ملت هم درد باشند و در غم و درد آنها شریک باشند.

, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئولین باید فاصله خود را با این ملت به حداقل ممکن برسانند و اگر چنین کنند قدر این انقلاب راشناخته اند.

,

وی در ادامه با بیان دستاوردهای انقلاب اذعان کرد: بی شک مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بوده است که در راس این نظام و حاکمیت این کشور و در هرم امت اسلامی یک فقیه عادل، کارآمد، زمان شناس و جهان شناس قرار گرفته و این به معنای تحقق حقیقت امامت در عصر غیبت معصومین علیهم السلام است.

,

مسئولین با اعتماد و تکیه به ملت ایران می توانند همه مشکلات را حل کنند

, مسئولین با اعتماد و تکیه به ملت ایران می توانند همه مشکلات را حل کنند ,

مهدی صدفی دبیر ستاد اجرایی دهه فجر، که بعد از پایان مراسم همچنان در حال فعالیت بود آخرین مسئولی بود که گزینه مصاحبه ما شد، به او خدا قوت گفتیم و سوال مان را از ایشان هم پرسیدیم که در پاسخ به خبرنگار گفت: امروز در بیش از ۱۵۰ نقطه از استان کرمان شاهد راهپیمایی ۲۲ بهمن و نزدیک به  ۲ هزار روستا تجمع و اجتماع مردمی داشتیم .

, خبرنگار,

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مردم به وظیفه خودشان عمل کردند و با همه ی مشکلات ،کاستی ها  و کمبود هایی که در بخش های مختلف وجود دارد وفا داری خودشان را نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و  ولایت به نمایش گذاشتند.

,

صدفی حضور مردم را در جهت افزایش وجاهت نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر خواند و اظهار کرد: در مقابل این حضور مسئولین وظیفه دارند این است که شعارهای روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یعنی سال ۵۷ در اوج مبارزات مردم ایران را مجددأ احیا ، باز خوانی و بازشناسی  کنند.

,

وی افزود: مسئولین در جهت حفظ شعارهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنند و همچنین با در نظر گرفتن  مشکلات مردم ، فرمایشات مقام معظم رهبری را  محور همه ی برنامه ها ،حرکت ها ، فعالیت ها ، اقدامات اجرایی ،برنامه ریزی در بخش های مختلف قرار دهند.

,

مهدی صدفی در پایان تاکید کرد: مسئولین  بدانند که باید به این ملت اعتماد کرد و خودشان را خدمت گذار ملت بدانند و برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم و ملت ایران نه سایر کشور ها استوار باشد و غرور انگیز ترین دستاورد تکیه بر ارزش ها باور ها و تکیه بر مردم است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه