اخبار داغ

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان:

مردم ایران به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب تا آخرین نفس خواهند ماند

مردم ایران به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب تا آخرین نفس خواهند ماند
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: امروز در این برهه از زمان که تمامی سردمداران کفر و استکبار همه هم و غم و تلاش و اعتبارشان را برای بر اندازی نظام الهی ما هزینه کرده اند تنها و برای صدها بار به وقوع پیوسته بار دیگر مردم ایران به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب تا آخرین نفس خواهند ماند هر چند دشمنان دست از دشمنی نمی کشند و این راه مقاومت و پایمردی ادامه داشته و خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان در پی حضور حماسی مردم در جشن چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی ۲۲بهمن از آحاد شرکت کنندگان در این حضور با شکوه تر از همیشه تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

احمد حیدری در این پیام ضمن تشکر از آحاد مردم دلیر و شهید پرور تنگستان، مسئولین و روسای ادارات و نهادها و دست اندر کاران ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان دار الحمایه تنگستان گفت: بی شک این حضور با شکوه تر از سالهای گذشته ملت انقلابی تنگستان و دیگر نقاط ایران اسلامی دهان یاوه گویان خارجی و خیال خامان داخلی متوسل به آمریکا و استکبار را خواهد بست.

,

وی در این پیام تصریح کرد: امروز در زیبا ترین زمان ممکن، ملت شریف ایران میثاق دوباره خود با امام، آرمانها و ارزشهای انقلاب را محکم تر از گذشته و با شکوه ترین شول ممکن به منصه ظهور رساندند.

,

, ,

فرمانده سپاه تنگستان اضافه کرد: ملت شریف ایران و تنگستانیهای قهرمان ۲۲ بهمن ۹۷ را در تاریخ این سرزمین آنگونه به ثبت رساندند که دشمنان این آب و خاک هرگز این حضور پر شکوه را فراموش نکنند.

,

احمد حیدری در این پیام خطاب به دشمنان قسم خورده انقلاب گفت: امروز در این برهه از زمان که تمامی سردمداران کفر و استکبار همه هم و غم و تلاش و اعتبارشان را برای بر اندازی نظام الهی ما هزینه کرده اند تنها و برای صدها بار به وقوع پیوسته بار دیگر مردم ایران به دشمنان ثابت کردند که پای انقلاب تا آخرین نفس خواهند ماند هر چند دشمنان دست از دشمنی نمی کشند و این راه مقاومت و پایمردی ادامه داشته و خواهد داشت.

,

, ,

وی افزود: خیال باطل دشمنان و معادلات باطلشان امروز بهم خورد و جشن چهل سالگی انقلاب در عین اقتدار و عزت و در اوج استقلال و آزادی با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

,

فرمانده سپاه تنگستان در پایان گفت: امید است مسئولان نظام اسلامی به شکرانه این حضور در مسیر اعتلای نظام، رفع مشکلات و گرفتاریهای مردم و سامان بخشیدن به اوضاع اقتصادی کشور تلاش و کوشش دوچندان خود را با عمل انقلابی بکار ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه