اخبار داغ

مدیر کل اداره کل گمرکات استان کرمان عنوان کرد؛

صادرات بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در ۱۰ ماهه نخست سال از استان کرمان

صادرات بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در ۱۰ ماهه نخست سال از استان کرمان
قادر گفت: میزان صادرات از محل اداره گمرکات استان کرمان در ده ماهه نخست سال ۱۳۹۷، ۲۶۳ هزار و ۶۴۸ تن و به ارزش ۳۸۷ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۷۱۹ دلار بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قادر مدیر کل اداره کل گمرکات استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص میزان صادرات اقلام مختلف از استان کرمان به کشورهای دیگر گفت: میزان صادرات  از محل اداره گمرکات استان کرمان در ده ماهه نخست سال ۱۳۹۷، ۲۶۳ هزار و ۶۴۸ تن و به ارزش ۳۸۷ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۷۱۹ دلار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: که ارقام یاد شده در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲۷۴ هزار و ۴۰۸ تن به ارزش ۸۴۵ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۷۶ دلار بوده است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: میزان صادرات پسته و مغز پسته در ده ماهه نخست سال ۳۰ هزار و ۲۳۹ تن به ارزش ۲۸۶ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۰۲ دلار انجام شده است.

,

قادر با اشاره به صادرات کاشی و سرامیک از محل اداره کمرگ استان کرمان افزود: میزان صادرات این کالا ۷۹ هزار و ۵۷۰ تن به ارزش ۱۶ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۵۱ دلار بوده است.

,

مدیر کل اداره کل گمرکات استان کرمان بیان کرد: میزان صادرات خرما خشک و تازه از استان کرمان ۷ هزار و ۱۳۵ تن به ارزش دلاری ۱۲ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۳۸ صورت گرفته است.

,

وی در خصوص صادرات مصنوعات مسی از استان کرمان گفت:  میزان صادرات این کالا  ۳ هزار و ۴۹۹ تن به ارزش ۹ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۳۷۰ دلار انجام شده است و همچنین صادرات تایر و تیوپ  از محل اداره گمرکات استان کرمان به میزان ۲ هزار و ۲۳۱ تن و به ارزش دلاری ۸ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۲۷۶ صورت گرفته است.

,

قادر در پایان در رابطه با سایر اقلام صادراتی استان کرمان خاطر نشان کرد: میزان ۱۴۰ هزار و ۹۷۴ تن و به ارزش ۵۴ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۲ دلار انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه