اخبار داغ

یادداشت؛

حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه

حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه
«شرارت پیشه‌گان» و «سردمداران نظام سلطه» به سرکردگی آمریکایی، به «تابستان داغ» امیدوار بودند و می‌خواستند که انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی خود نرسد اما مردم «دارالمومنین» و «دارالمجاهدین» همدان زیر برف و در زمستانی سرد بار دیگر 22 بهمن تماشایی آفریدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع،‌ مردم همدان در 22 بهمن حماسه وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند، با گرمای وجودشان حماسه‌ای از جنس حضور و اقتدار و حماسه‌ای از جنس غیرت و عزت خلق کردند. 22 بهمن همه یک دل و یک صدا با گام‌هایی استوار، با قلب‌هایی مملو از عشق به انقلاب، با اراده‌هایی راسخ، با مشت‌های گره کرده و با چشمانی بصیر در زمستانی سرد و برفی علیه توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه و امپراطوری رسانه‌ای آن، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و با فریادشان جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به جهانیان مخابره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فع,

پیران و جوانان، کودکان و نوجوانان، زنان و مردان همدانی در این راهپیمایی زیر برف کولاک کردند. ملت ایران با ایستادگی 40 ساله و مقتدرانه و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و با نهراسیدن از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان با «حضور هوشمندانه» و «حمایت قاطعانه» خود از انقلاب اسلامی، بر «تصویرسازی‌های خدعه‌آمیز» و «روایت‌های غلط و انحرافی» رسانه‌های غربی، عبری و عربی از  مردم، کشور و نظام خط بطلان کشیدند.

,

دشمنان انقلاب و مردم که در طول یک ساله اخیر با حجم عظیم پمپاژهای رسانه‌ای و با تصویرسازی‌های انحرافی و غلط از انقلاب اسلامی و  دستاوردهای انقلاب اسلامی در صدد تحقیر هویت ایرانیان و ایجاد یاس و ناامیدی بودند همه توان و ظرفیت خود را بکار بستند تا شکوه افتخار و حضور شگفتانه ملت در ۲۲ بهمن محقق نشود،  اما با حضور پرشکوه و پر افتخار مردم مواجهه شدند و سیلی سرخ  ملت را دریافت کردند.

,

این حضور، این بصیرت و این حمایت نشان داد که ملت ایران دشمن خود را می‌شناسد و هنوز که هنوز است دشمن عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران را نشناخته و مردم به عنوان پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در 22 بهمن 97 تمام فعالیت‌های دشمنان و اربابان رسانه‌ای آنها را نقش بر آب کردند.

,

در راهپیمایی 22 بهمن مردم با نگاه‌ها، دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در ایستگاه انقلاب اسلامی، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سردادند و همانند سابق نشان دادند که می‌توانند آفریننده وحدت در عین کثرت باشند، می‌توانند در حمایت از اصل نظام، امام و رهبری بر مدار ولایت حرکت کنند و می‌توانند مصداق بارز سخن حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: «ملت ایران در عصر حاضر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و ملت کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین ابن علی بهتر است»، باشند.

,

نظاره‌گر بودن ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت ملت برای مقامات غربی و «خناسان داخلی و خارجی» زجرآور و حقارت‌آمیز است، اما به کوری چشم ترامپ، جان بولتون و پمپئو و به فضل الهی و به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و با هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی ایستاده‌ایم و با «افتخار به گذشته و امید به آینده» راه خود را طی می‌کنیم و با گام های استوار وارد «فرایند بزرگ و جهانی چهل سال دوم» می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه