اخبار داغ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان خبر داد؛

راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان

راهیابی بنزین تولید داخل به جایگاه‌های سوخت استان همدان
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد بنزین عرضه شده در جایگاه‌ها و مجاری عرضه استان همدان تولید داخل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین روستایی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه  روزانه  یک میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در 89 باب جایگاه و مجاری عرضه سوخت استان همدان عرضه می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای نیمه دوم سال‌جاری بنزین تولید داخل در سطح جایگاه‌ها و مجاری عرضه بخش خصوصی استان در حال فروش بوده و امروز با تداوم و استمرار آن می‌توان این نوید را به مردم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: روزانه  یک میلیون و 300 هزار لیتر نفتگاز (گازوئیل) معمولی مضاف بر  400 هزار لیتر نفتگاز با استاندارد  EURO4 در بخش حمل و نقل در 9 جایگاه معین استان عرضه و مصرف می شود.

,

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت تصریح کرد: مصارف سوخت بخش‌های نیروگاهی، کشاورزی، صنایع و غیره در استان، مابقی سهم 47 درصدی تأمین و عرضه فرآورده‌های نفتی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

وی با اشاره به تاثیر حمل و نقل جاده‌ای بر اقتصاد ملی و اهمیت قرارگیری محورهای مواصلاتی استان در شاهراه ارتباطی استان های شمالی و مرکزی با جنوب و غرب کشور خاطرنشان کرد: بازنگری عموم شهروندان در مدیریت بهینه مصرف فرآورده‌های نفتی بسیارحائز اهمیت است و مستلزم عزم و همدلی تمام اقشار جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه