اخبار داغ

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان:

استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی همدان در پنجره واحد اقتصادی

استقرار نمایندگان دستگاه‌های اجرایی همدان در پنجره واحد اقتصادی
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: نمایندگاه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه سرمایه‌گذار به صورت دائم در پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدناصر محمودی امروز در گفت‌و‌گو با با نافع با اشاره به فعال‌سازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت ثابت در این مرکز  اظهار کرد: البته ما پیشنهاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت مجازی که همه دستگاه‌های مربوطه در آن لینک باشند را ارائه دادیم اما هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه اپلیکشن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان همدان تدوین و در اختیار علاقمندان قرار گرفته، افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری که مهم‌ترین وظیفه آن ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی است، کانون توجه متقاضیان قرار گرفته است.

,

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت با بیان اینکه باید تلاش خود را در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر کنیم، تصریح کرد: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی باید نمایندگان تام‌الاختیار مسلط به موضوع سرمایه‌گذاری را به این مرکز باید معرفی کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان تام الاختیار پیگیر تمامی وظایف و امور محوله سرمایه‌گذاری مربوط به دستگاه اجرایی خود هستند، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان به عنوان یک پوشش حمایتی در زمینه سرمایه‌گذاری است که ریاست آن بر عهده استاندار و نایب رئیس مرکز، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان است.

,

محمودی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی متعدد درحوزه سرمایه‌گذاری از جمله روش‌های تامین مالی، بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد سبز از اقدامات شایسته مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان است.
   
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه