اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد؛

۴۵ درصد کارکنان دامپزشکی اسدآباد دارای تحصیلات عالیه هستند

۴۵ درصد کارکنان دامپزشکی اسدآباد دارای تحصیلات عالیه هستند
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص دامپزشکی دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: حدود 41 درصد کارکنان بخش دولتی و 45 درصد کل پرسنل بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی شهرستان اسدآباد دارای مدرک تحصیلی دکتری دامپزشکی هستند،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل بصیری‌محمدپور امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های صورت گرفته در ایران در طی 40 سال، اظهار کرد: یکی از این حوزه‌هایی که نقش بسیار موثری را در زندگی مردم ایفاء نموده ،بخش دامپزشکی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه اداره دامپزشکی اسدآباد از جمله دستگاه‌هایی است که از طریق تحقیقات گسترده علمی توانسته با پیشگیری از بیماری‌های مختلف نقش موثری را در افزایش جمعیت دامی و متعاقب آن تأمین امنیت غذایی ایفا کند، افزود: بررسی وضعیت پیش و پس از انقلاب نمایانگر جهش بسیار چشمگیر در این دستگاه مهم است.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: چهل سال قبل در اوایل انقلاب فقط دامداران در روستاها با وظایف و فعالیت‌های دامپزشکی آنهم فقط به عنوان واکسیناتور آشنایی مختصری داشتند، اما امروزه تمام اقشار جامعه به نحوی از خدمات دامپزشکی برخوردار بوده و با فعالیت‌های آن بصورت نسبی آشنایی دارند.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر آن تاثیرگذاری خدمات دامپزشکی در ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه به صورت کامل از سوی متولیان بهداشت و درمان به رسمیت شناخته شده است.

,

بصیری‌محمدپور ادامه داد: در ابتدای تاسیس این سازمان و قبل از انقلاب پرسنل با مدرک کاردانی دامپزشکی و پایین تر بعنوان تکنسین و واکسیناتور اقدام به واکسینه و پوشش دام‌های بومی در برابر بیماری‌های واگیردار دامی و قابل انتقال بین انسان و دام می‌کردند و این در حالی است که امروز نیروی انسانی این حوزه همه دارای تحصیلات عالیه هستند.

,

وی گفت: در حال حاضر دامپزشکی این شهرستان پنج دکتر دامپزشک، پنج نفر در رشته‌های علوم آزمایشگاهی و بهداشت مواد غذایی دامپزشکی و دو نفر با مدرک کاردانی دامپزشکی مشغول خدمات‌رسانی در بخش دولتی هستند.

,

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد با بیان اینکه هم اکنون حدود 41 درصد کارکنان بخش دولتی و 45 درصد کل پرسنل بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی شهرستان اسدآباد دارای مدرک تحصیلی دکتری دامپزشکی و مابقی دارای مدرک تحصیلی پایین‌تر از دکتری هستند، افزود: این آمار نسبت به اوایل انقلاب تغییر چشمگیری داشته است.

,

وی تأکید کرد: این ترکیب نیروی انسانی دارای تحصیلات عالیه  یکی از مزایای ساختار اداری اداره دامپزشکی نسبت به سایر ادارات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه