اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

جمهوری اسلامی ایران محور صلح و آرامش در منطقه است

جمهوری اسلامی ایران محور صلح و آرامش در منطقه است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول این سال‌ها محور صلح، آرامش و ثبات در منطقه بوده است که این موضوع یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به دستاوردهای نظام و انقلاب در طول چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی ایران، عنوان داشت: عمکرد انقلاب در حوزه‌های مختلف پزشکی، علمی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و... چشمگیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل جنگ، آشوب، خشونت، کشتار و ویرانی در منطقه می باشند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران محور صلح، ثبات و آرامش در کشورهای منطقه است.

,

سلیمان‌پور باتاکید بر ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران و انقلاب، بیان داشت: بدون تردید این ابتکار عمل باعث ارتقای جایگاه و منزلت ایران در بین ملت‌های منطقه شده است که این موضوع جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود.

, . ,

وی همچنین به میزان نفوذ، تأثیر و نقش جمهوری اسلامی ایران در تنظیم معادلات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: این موضوع تضمین کننده امنیت و اقتدار ملی و بین المللی ایران  می باشد و نباید فراموش کرد که مردم همیشه یار و پشتیبان انقلاب می باشند.

, می باشد و نباید فراموش کرد که مردم همیشه یار و پشتیبان انقلاب می باشند.,

فرماندار شهرستان بهارستان در رابطه با توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا و همراهانش در طول چهل سال گذشته، تبیین کرد: در طول این سال‌ها دشمنان قسم خورده ملت ایران تلاش کردند جمهوری اسلامی را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها در اهداف خود موفق نبودند بلکه باعث شدند تا همبستگی مردم ایران روز به روز افزایش پیدا کند.

,

وی درپایان باتوجه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بهارستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری دوشادوش مسئولین بار دیگر نفرت و انزجار خود را از دشمنان نظام به رخ کشیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه