اخبار داغ

صف‌های چند متری برای خرید گوشت منجمد در بهارستان/ ستاد تنظیم بازار نظارتی ندارد

صف‌های چند متری برای خرید گوشت منجمد در بهارستان/ ستاد تنظیم بازار نظارتی ندارد
صف‌های طولانی خرید گوشت منجمد در شهرستان بهارستان این روزها باعث نارضایتی شدید شهروندان بهارستانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، این روزها با افزایش قیمت‌ها به ویژه قیمت گوشت قرمز و مرغ بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف جامعه برای تامین مایحتاج خود با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده‌اند و قدرت خرید افراد تاحد زیادی کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر همین دلایل گوشت‌های منجمد با قیمتی مناسب و پایین‌تر از قیمت قصابی‌ها و مراکز عرضه فراورده‌های دامی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح کشور نظیر جانبو، کوروش، رفاه و… توزیع می شود اما توزیع این کالا در شهرستان بهارستان با دیگر مناطق تفاوت‌هایی دارد.

,

صف‌های طولانی برای دریافت گوشت منجمد در مقابل فروشگاه‌های شهرستان بهارستان از جمله تفاوت‌هایی است که از ابتدای روز و پیش از باز شدن فروشگاه‌ها ایجاد می شوند و تا پایان ساعت کاری ادامه پیدا می کنند که این روزها این موضوع به سوژه‌ای برای فضای مجازی تبدیل شده است

,

گفتنی است که با وجود صف‌های طولانی مردم برای دریافت گوشت منجمد در فروشگاه‌ها، بسیاری از مردم دست خالی بر می گردند که این امر موجب نارضایتی مردم شهرستان بهارستان شده است، چراکه قشر غالب این شهرستان، قشر کارگر بوده که قدرت خرید گوشت به قیمت بازار را ندارند.

,

نحوه توزیع گوشت‌های منجمد در بهارستان علاوه‌بر ایجاد صف‌های طولانی و دست خالی برگشتن شهروندان باعث ایجاد مشکلاتی برای سالمندان و معلولین برای خرید گوشت‌های منجمد شده است و همچنین گاهاً به درگیری بین افراد می انجامد.

,

حال سئوال اینجاست که آیا ستاد تنظیم بازار شهرستان بهارستان نظارتی بر نحوه توزیع گوشت‌های یخ زده ندارد و اینکه مسئولان بهارستانی فکری به حال صف‌های طولانی و مشکلات شهروندان برای دریافت گوشت منجمد خواهند کرد یا خیر؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه