اخبار داغ

زندگی همراه با غول‌های آهنی؛

اتوبوس هایی که سرما به مسافرین خود هدیه می دهند/کمبود دستگاه عامل عدم تخصیص اتوبوس به شهرک های مسکونی

اتوبوس هایی که سرما به مسافرین خود هدیه می دهند/کمبود دستگاه عامل عدم تخصیص اتوبوس به شهرک های مسکونی
روزهای زمستان در حال سپری شدن است و هوای کرمان به دلیل بارندگی ها با کاهش محسوس دما روبروست و در این اتوبوس ها نیز به مسافرین خود سرما هدیه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ روزهای زمستان در حال سپری شدن است و هوای کرمان به دلیل بارندگی ها با کاهش محسوس دما روبروست و مردمی که برای جابه جا شدن در شهر باید از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس استفاده کنند به ناچار باید سوار بر اتوبوس های فرسوده ای شوند که اگر در آن ها جایی برای نشستن باشد انگار بر پاره هایی از آهن سرد نشسته اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اتوبوس هایی که سرما به مسافرین هدیه می دهند

, اتوبوس هایی که سرما به مسافرین هدیه می دهند, اتوبوس هایی که سرما به مسافرین هدیه می دهند,

امینی یکی از شهروندان کرمان می گوید برای رسیدن به محل کار هر روز مجبور است که چندین بار از این اتوبوس ها استفاده کند ؛ اتوبوس هایی که وقتی در زمستان داخل آن ها نشسته ای از جای جای آن ها سوز سرما به داخل می آید و سرما را به مسافرین هدیه می دهند.

,

وی گفت : اکثر اتوبوس های شهر کرمان فرسوده و بسیار کثیف هستند و از نعمت کولر و بخاری در فصل های زمستان و تابستان برخوردار نیستند و با سوار شدن بر آن ها باید عذاب بکشیم  .

,

 

,

, ,

مسیر آزادی تا مشتاق با خیل عظیمی از مسافرین همراه است

, مسیر آزادی تا مشتاق با خیل عظیمی از مسافرین همراه است, مسیر آزادی تا مشتاق با خیل عظیمی از مسافرین همراه است,

احمدی نیز از جمله شهروندانی است که روزانه از اتوبوس های میدان آزادی تا مشتاق استفاده می کند و می گوید : امسال چندین دستگاه اتوبوس که دارای ظاهری مناسب و بخاری است در این مسیر استفاده شده است و هنوز اتوبوس هایی هستند که همانند اتوبوس های سایر مسیرها از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند .

,

این شهروند کرمانی ادامه داد : از آن جایی که میدان آزادی تا مشتاق محور اصلی شهر است و حجم عظیمی از مسافرها باید در این مسیر یک طرفه با اتوبوس جابه جا شوند لذا در برخی موارد ما شاهد هستیم که به دلیل دیر آمدن اتوبوس ها خیل عظیمی از جمعیت در اتوبوس ها قرار دارند .

,

وی افزود : شلوغی اتوبوس ها در فصل زمستان علاوه بر مشکلات روانی برای مسافرین می تواند بیماری های واگیرداری را برای مردم ایجاد کند .

,

ایستگاه های محصور تنها از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردارند/کمبود دستگاه عامل عدم تخصیص اتوبوس به شهرک های مسکونی

, ایستگاه های محصور تنها از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردارند/کمبود دستگاه عامل عدم تخصیص اتوبوس به شهرک های مسکونی , ایستگاه های محصور تنها از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردارند/کمبود دستگاه عامل عدم تخصیص اتوبوس به شهرک های مسکونی ,

عبدالهادی طاهری سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با مشکلات حوزه اتوبوسرانی اظهار داشت : با درایت شهردار کرمان هزینه ی بی سابقه ای برای رفع مشکلات سازمان اتوبوسرانی اختصاص یافته است و اخیرا ۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و وارد ناوگان اتوبوسرانی شده است و در آینده نزدیک  ۱۵ دستگاه دیگر نیز وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد .

,

, ,

وی در خصوص وسایل گرمایشی در برخی ایستگاه ها خاطر نشان کرد : باید هزینه ها توسط  دولت ، شهرداری و مردم تامین شود ولی اکنون دو سوم هزینه ها را شهرداری و مابقی را هم مردم با پرداخت کارت های اتوبوس پرداخت می کنند .

,

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرمان خاطر نشان کرد : ایستگاه های اتوبوسی که محصور و دارای کولر گازی دو منظوره هستند تنها از سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردارند و ایستگاه هایی که محصور نیستند امکان گرمایش برای آن ها وجود ندارد .

,

طاهری در پاسخ به این سوال که چرا در برخی شهرک ها ایستگاه های اتوبوس در فاصله های دور وجود دارند ؛ افزود : با توجه به تعداد دستگاه های اتوبوسی که در کرمان وجود دارد برنامه ریزی ها صورت می گیرد و از آن جایی که شهرک هایی همچون شهرک مطهری شامل چندین شهرک هستند بنابراین با توجه به تعداد محدود اتوبوس ها و نبود مسافر کافی نمی توانیم برای هر شهرک یک دستگاه اختصاص دهیم .

,

وی ادامه داد : بنابراین با توجه به محدودیت هایی که سازمان دارد باید شهروندان خود را به ایستگاه های اصلی برسانند زیرا اکنون ما در همان مسیرهای قبلی نیز به سختی خدمات رسانی را انجام می دهیم .

,

حال با این وجود امیدواریم مسئولین مربوطه به فکر مردم باشند و در جهت آسایش و راحتی آن ها اقدام نمایند زیرا استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای جلوگیری از ترافیک در شهرها لازم است و اگر تدابیری برای راحتی حال شهروندان صورت نگیرد مردم راغب به  استفاده از وسایل شخصی خود نیستند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه