اخبار داغ

انبار بزرگ اسفنج در بهارستان دچار حریق شد/ نابودی بخش اعظم انبار حاصل بی‌احتیاطی هنگام کار

انبار بزرگ اسفنج در بهارستان دچار حریق شد/ نابودی بخش اعظم انبار حاصل بی‌احتیاطی هنگام کار
یک انبار بزرگ اسفنج به دلیل بی‌احتیاطی در شهرستان بهارستان دچار حریق گردید که با تلاش آتش‌نشانان این آتش مهار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بعد از ظهر روز گذشته یک انبار بزرگ اسفنج در بخش بوستان شهرستان بهارستان دچار حریق گسترده گردید که بلافاصله پس از اطلاع‌رسانی، نیروهای سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش آتش‌نشانان نسیم شهری پس از یک عملیات نفسگیر موفق به مهار آتش‌سوزی شدند و حریق این انبار اسفنج به طور کامل خاموش گردید.

,

گفتنی است که نیروهای آتش نشانی با مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آبرسانی از چندین سمت، مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و پس از یک عملیات نفسگیر دو ساعته، آتش سوزی را پیش از سرایت به قسمت‌های دیگر انبار، مهار و کاملاً خاموش کردند.

,

بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر، حرارت و انفجار علمک گاز عامل اصلی این آتش سوزی بود که متاسفانه در طول این آتش سوزی بالغ بر ۸۰ درصد از اجناس این انبار در آتش ذوب شد و خسارت شدیدی به صاحب اجناس وارد گردید

,

اما خوشبختانه این حادثه تلفات و خسارات جانی در پی نداشت و تنها فرد گرفتار شده در بین آتش و دود توسط آتش‌نشانانان نسیم شهر از آتش سوزی نجات پیدا کرد.

,

درپایان لازم به ذکر است که گرچه این حادثه خسارت جانی درپی نداشت اما ضرر و زیان مالی فراوانی به صاحب این انبار وارد کرد که تنها دلیلش بی‌احتیاطی در محیط کار و نگهداری اجناس بود و این اولین بار نمی باشد که به دلیل بی‌احتیاطی چنین حوادثی در سطح شهرستان بهارستان رخ می دهد که این موضوع اهمیت آموزش متصدیان انبارها و کارگاه‌ها را دو چندان می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه