اخبار داغ

وجود شن و املاح اضافی در آب شرب بهارستان بازار آبفروشان را گرم کرده است

وجود شن و املاح اضافی در آب شرب بهارستان بازار آبفروشان را گرم کرده است
مدتی است که در آب شرب شهرگلستان شن و املاح اضافی دیده می شود که همین امر باعث بی‌اعتمادی شهروندان به آب شرب و خرید آب از آبفروشان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، آب مایه حیات می باشد و در جامعه امروز وجود آب شرب لوله کشی شده و استاندارد در هر منزلی امری ضروری و لازم به شمار می رود، چراکه در صورت نبود این شرایط، زندگی کردن برای انسان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش، مدتی است که کیفیت آب شرب در برخی از مناطق شهرستان بهارستان به ویژه شهرگلستان کاهش یافته و شن و انواع مختلف املاح در آن جولان می دهند و حتی گاهی شن‌های رسوب کرده در ته لیوان به حدی است دیگر به هیچ وجه قابل چشم پوشی نمی باشد و همین امر سبب نارضایتی و اعتراض برخی شهروندان شده است.

,

این شرایط درحالی در شهرگلستان ایجاد شده است که رؤسای آبفای شهرستان بهارستان و شهرگلستان بارها بر استاندارد بودن آب این شهر تاکید کرده‌اند، اما با وجود تصاویر ارسالی از سوی شهروندان و وضعیتی که به روشنی قابل مشاهده است.

,

به نظر می رسد سلامت آب شرب گلستان نیازمند رسیدگی جدی مسئولین باشد، چراکه مصرف چنین آبی می تواند سبب به خطر افتادن سلامت جامعه و ایجاد بیماری‌هایی نظیر سنگ کلیه در بین شهروندان شود.

,

ناگفته نماند که شرایط فعلی بدون شک بازار را برای آبفروشان نیز گرم خواهد کرد و مراکز فروش آب که بنابه گفته مسئولین هیچگونه مجوزی ندارند به سادگی به دلیل نامناسب بودن آب شرب در شهرگلستان، درآمد زیادی کسب خواهند کرد.

,

درپایان این پرسش مطرح است که دلیل وجود شن در آب شرب مصرفی مردم چیست، آیا نظارت کافی از سوی مسئولان بر روی آب مصرفی مردم که نقش اساسی در سلامت جامعه دارد صورت نمی گیرد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه