اخبار داغ

افزایش قیمت مرغ در بروجرد رکورد زد/هر کیلو مرغ 14700 تومان فروخته شد

افزایش قیمت مرغ در بروجرد رکورد زد/هر کیلو مرغ 14700 تومان فروخته شد
طی 3 روز گذشته قیمت مرغ در بروجرد 1000 تومان افزایش یافت و هم اکنون هر کیلو مرغ 14700 تومان در بازار عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، طی چند روز گذشته قیمت مرغ در بروجرد افزایش‌یافته به‌طوری‌که در 72 ساعت گذشته حدود هزار تومان به قیمت مرغ اضافه‌شده و این افزایش قیمت همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

جلسه تنظیم بازار صبح امروز در بروجرد برگزار شد که احمد گودرزیان رئیس اداره سیاسی امنیتی فرمانداری بروجرد در این جلسه اظهار داشت: طی سه روز گذشته قیمت هر کیلو مرغ از 13 هزار و 700 تومان به 14 هزار و 700 تومان افزایش‌یافته و دلیل افزایش قیمت این‌گونه اعلام‌شده که مرغ زنده در شهرستان بروجرد توسط شهرهای دیگر باقیمتی بالاتر خریداری می‌شود و همین سبب شده تا قیمت مرغ در بروجرد افزایش یابد.

,

 

,

 تشکیل 571 پرونده تخلف در بروجرد

,  تشکیل 571 پرونده تخلف در بروجرد,  تشکیل 571 پرونده تخلف در بروجرد,

 

,

علی شاهرودی رئیس اداره صمت بروجرد افزود: طی یک سال گذشته 162 تن برنج، 60 تن گوشت قرمز منجمد، 16 تن و 640 کیلو گوشت گرم و 93 تن مرغ توزیع‌شده اما این میزان توزیع اقلام ضروری برای بازار جوابگو نبوده است.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات در بخش گوشت و مرغ است و به نظر می‌رسد توزیع اقلام به‌خوبی صورت نگرفته چراکه بسیاری از گوشت و مرغ‌های منجمد در انبارها کشف و ضبط می‌شود.

,

 

,

رئیس اداره صمت بروجرد با توجه به اینکه اداره صمت بروجرد با مشکلات زیادی ازجمله کمبود امکانات و نیرو همراه است اما بازرسی‌های مناسبی صورت گرفته و قیمت اجناس در بازار بروجرد نسبت به شهرهای اطراف مناسب‌تر است.

,

 

,

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 571 پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد تومان به تعزیرات ارجاع داده‌شده و در این ایام هفت هزار بازرسی صورت گرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

 افزایش 1000 تومانی قیمت مرغ در 3 روز

,  افزایش 1000 تومانی قیمت مرغ در 3 روز,  افزایش 1000 تومانی قیمت مرغ در 3 روز,

 

,

عزت اله نباتی مدیر جهاد کشاورزی بروجرد در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت مرغ گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ، افزایش قیمت نهاده‌ها است.

,

 

,

وی اظهار داشت: هفته گذشته قیمت هر کیلو مرغ زنده 9 هزار و 500 تومان بوده که در حال حاضر قیمت مرغ زنده به 10 هزار و 500 تومان افزایش‌یافته و هم‌اکنون باید هر کیلو مرغ 14 هزار و 520 تومان عرضه شود و بیش از این قیمت تخلف است.

,

 

,

نوسان قیمت اجناس در بازار 

, نوسان قیمت اجناس در بازار , نوسان قیمت اجناس در بازار ,

 

,

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این جلسه افزود: باید نرخ مرغ به‌صورت واضح مشخص شود و متأسفانه نوسان قیمت در بازار مشهود است و چند مغازه یک کالا را با چند قیمت متفاوت عرضه می‌کنند.

,

 

,

وی عنوان کرد: ضروری است تا نرخ‌گذاری لازم صورت گیرد و بر اساس نرخ جدید هر مغازه و فروشنده موظف است کالا را بفروشد و طبق برنامه باید هر کیلو مرغ 14 هزار و 500 تومان عرضه شود.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: مرغ فروشی‌هایی که قیمت مرغ را بیش از 14 هزار و 500 تومان عرضه کنند جریمه می‌شوند و علاوه بر این باید مشخص شود چرا قیمت مرغ زنده از 9 هزار و 500 به 10 هزار و 500 تومان طی چند روز افزایش‌یافته است.

,

 

,

افزایش بی‌رویه قیمت مرغ و گوشت

, افزایش بی‌رویه قیمت مرغ و گوشت, افزایش بی‌رویه قیمت مرغ و گوشت,

 

,

وی با اشاره به قیمت گوشت قرمز خاطرنشان کرد: قیمت گوشت قرمز در بسیاری از قصابی‌ها متفاوت است درحالی‌که باید نرخ آن مشخص شود و از چند قیمتی آن جلوگیری شود.

,

 

,

به‌هرحال نوسان قیمت و افزایش بی‌رویه قیمت مرغ و گوشت در بازار مشکلاتی را برای مصرف‌کننده ایجاد کرده که با نظارت درست و دقیق و تأمین کالاهای ضروری در راستای برطرف شدن این مشکل باید تلاش شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه