اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان:

همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند

همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند
نیکویی با اشاره به اینکه بر اساس اولویت بندی رفع آبگرفتگی معابر را انجام میدهیم، گفت: همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند تا نیروها برای رفع مشکل حضور بهم رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نیکویی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بارش رحمت الهی در سطح شهر گفت: مسئله آبگرفتگی معابر با توجه به بارندگی در سطح شهر به وجود می آید که چندین سال است کرمان درگیر این مسئله می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه نقاط بحرانی آبگرفتگی معابر  در سطح شهر شناسایی شده است، عنوان کرد: بنابراین در مناطقی که آب جمع می شود؛ پمپ هایی قرار داده شده و در برخی نقاط دیگر حجم آب جمع شده به فضای سبز و جاهایی که ظرفیت ذخیره آب را دارند منتقل می شود.

,

نیکویی ابراز کرد: از صبح امروز نیروهای مربوطه در نقاط مختلف و بحرانی شهر حضور پیدا کرده اند و کار جمع آوری آب با استفاده از پمپ ها در حال انجام می باشد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه بر اساس شرایط و وضعیت موجود در سطح شهر فعالیت رفع آبگرفتگی معابر انجام می شود، تصریح کرد: چرا که کل شهر این مشکل را دارد و آن  بستگی به میزان بارندگی دارد.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: امکانات ما مشخص است و با شناسایی نقاط بحرانی مشکلات را حل می کنیم؛ اما ممکن است بارندگی از حدی بیشتر باشد و در این زمینه از ارگان های دیگر امکاناتی را می گیریم.

,

نیکویی با اشاره به اینکه بر اساس اولویت بندی رفع آبگرفتگی معابر را انجام میدهیم، خاطر نشان کرد: همشهریان از طریق سامانه ۱۳۷ آبگرفتگی معابر را اعلام کنند تا نیروها برای رفع مشکل حضور بهم رسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه