اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

فاز دوم پروژه بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد/ صالحیه امروز به محدوده‌ای مترقی و عمران پذیر تبدیل شده است

فاز دوم پروژه بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد/ صالحیه امروز به محدوده‌ای مترقی و عمران پذیر تبدیل شده است
شهردار شهرصالحیه گفت: پس از تکمیل فاز نخست پروژه بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرصالحیه، احداث فاز دوم این پروژه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به شروع فاز دوم بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این شهر، اظهار داشت: فاز نخست این مسیر ۱۲۰۰ متر طول دارد و هم اکنون زیر بار ترافیکی رفته و به بهره برداری عموم رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تشریح جزئیات این پروژه، تبیین کرد: بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به مسیر رینگ دور شهر مشهور می باشد را می توان به عنوان حلقه حفاظتی شهر برای فرار از ترافیک و نشانه‌هایی از توسعه یافتگی این شهر یاد برشمرد.

,

قربانی با بیان اینکه راه سازی یکی از ابزار کلیدی در کنترل و هدایت شهرها است، عنوان داشت: مجموع طول پروژه احداث رینگ دور شهر صالحیه در  ۲/۵ کیلومتر  از انتهای سی متری ولی عصر (عج) به میدان ولایت در بلوار امام علی (ع) کشیده خواهد شد و از آن به میدان شهید رجائی در جاده امامزاده باقر (ع) امتداد خواهد یافت تا در روان سازی بار ترافیکی بخش گلستان به طور ویژه‌ای نقش آفرینی کند.

,

وی همچنین در رابطه با روند احداث پروژه بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: پس از تکمیل فاز نخست این پروژه در اوایل بهمن ماه سال جاری، فاز دوم آن به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی آغاز شد تا به زودی دسترسی شهروندان صالحیه به نواحی مختلف منطقه با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

شهردار شهرصالحیه درپایان باتوجه به پیشرفت شهر در زمینه راه سازی، افزود: صالحیه تا چند سال گذشته همچون جزیره‌ای از بافت شهرستان بهارستان دور افتاده بود که با احداث و بازآفرینی ۱۵ کیلومتر مسیر دسترسی در طول سال‌های ۹۳ تا ۹۷ امروز به محدوده‌ای مترقی، کارآمد و عمران پذیر تبدیل شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه