اخبار داغ

واکنش نماینده بستان‌آباد به تصویر جنجالی اخیر؛

وحدتی: بجای حاشیه به فکر خدمت باشیم/ مقواها توسط خود اهالی پهن شده بود +تصویر

وحدتی: بجای حاشیه به فکر خدمت باشیم/ مقواها توسط خود اهالی پهن شده بود +تصویر
اخیرا تصویر ایستادن نماینده بستان‌آباد بر روی مقواهای پهن شده در روستایی برای جلوگیری از کثیف شدن لباس و کفش وی حاشیه ساز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: مدتی پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که در آن فرماندار عجب شیر در حین کُلنگ‌زنی پروژه‌ای بر روی چند قطعه سیمانی ایستاده و از آنجا به کار کُلنگ‌زنی مبادرت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

رسانه‌ها دلیل چنین اقدامی توسط فرماندار عجبشیر را جلوگیری از کثیف و گِلی شدن کفش و لباس آقای فرماندار عنوان کردند که بعدها توسط مسئولین شهرستانی تکذیب شد.

,

اخیرا نیز در فضای مجازی تصویری از محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد و رئیس مجمع نمایندگان استان منتشر شد که در آن از انداختن مقوا زیر پای وی و همراهانش در افتتاح ساختمانی در روستایی دور افتاده حکایت داشت.

,

این تصویر نیز مانند عکس فرماندار عجبشیر با واکنش‌هایی همراه بود و حتی ماجرای آن به برخی از رسانه‌های مطرح کشور نیز کشیده شد و بسیاری از این حرکت انتقاد کردند.

,

محمد وحدتی در توضیح این تصویر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج، عنوان داشت: این موضوع را بی‌جهت به حاشیه برده‌اند. اهالی خود روستا از جایی که ما ایستاده بودیم تا داخل مرکز بهداشتی که قرار بود افتتاح شود را مقوا انداخته بودند تا داخل ساختمان کثیف نشود.

,

, ,

وی با شیطنت رسانه‌ای خواندن این تصویر، تاکید داشت: این تصویر همه ماجرا را نقل نمی‌کند و چیزی جز شیطنت رسانه‌ای نیست. بهتر است بجای پرداختن به این موضوعات، به فکر اقدامات انجام شده و عمران و آبادانی روستا و شهر خود باشیم.

,

وحدتی افزود: حتی آنهایی که به بنده منتقدن و با من اختلاف دارند نیز تماس گرفته و در خصوص این عکس حق را به من داده‌اند.

,

هرچند توضیحات نماینده مردم بستان‌آباد از جهتی درست به نظر می‌رسد، اما بسیاری از کاربران به چرایی این اقدامات و ایجاد مناسبات ارباب و رعیتی یا چاپلوسی برای جزءترین مسئولین انتقاد می‌کنند.

,

برخی معتقدند در بسیاری از پروژه‌های افتتاحی در شهرستان‌ها نیز زمانی بوده که زمین خیس یا برفی باشد و همگان بدون مراعات کثیف شدن محل افتتاح به داخل ساختمان رفته‌اند، همچنین اگر بنا به کثیف نشدن داخل ساختمان بود چرا مقواها تنها زیر پای برخی از افراد معروف و سرشناس قرار داشت.

,

آنچه منتقدین می‌گویند این است که نباید در کوچکترین مناسب نظام جمهوری اسلامی، مسئولی خود را بهتر یا بالاتر از مردم و سایرین بداند. بسیاری از مخاطبان مجازی با دیدن این تصاویر و یکی از تصاویر منتشر شده از رهبر انقلاب در سفر سال گذشته به کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده را که منجر به گِلی شدن کفش و لباس ایشان شده بود و هیچکس برای جلوگیری از این اتفاق اقدامی نکرده بود، به مقایسه نوع برخورد و نگرش رهبری و تفاوت آن با برخی مسئولین پرداخته بودند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه