اخبار داغ

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی خبر داد؛

دعوت از بانوی قایقران ارومیه ای به اردوی تیم ملی

دعوت از بانوی قایقران ارومیه ای به اردوی تیم ملی
دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: «رویا عباسی» بانوی رویینگ سوار ارومیه ای به نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بزرگسالان دعوت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شهرام احمدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اردو از امروز با دعوت از ۱۸ رویینگ سوار به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اینکه این اردو تا ششم اسفند ماه ادامه دارد، بیان کرد: تیم ملی رویینگ بانوان بزرگسالان از هم اکنون به منظور حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن آماده می شود.

,

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی ادامه داد: رویا عباسی به همراه فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، فروغ آقابلازاده، الیکا افشاری، نگار نگهدار و شکیبا وقوفی از تهران، پریسا احمدی، فرشته رومی و زینب نوروزی از زنجان، هانیه بیداد و نازنین رحمانی از کرمانشاه، اسرا جوانمردی از کردستان، حمیرا برزگر و نازنین رحمانی از گیلان، مریم امیدی پارسا، کمیا زارعی، مریم کرمی و فاطمه صفری از همدان نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

,

احمدی گفت: بهناز مراد خانی سرمربی، آنا بلوریان مربی و هما خاتمی دستیار مربی و رحیم برادری به عنوان سرپرست اردو کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

,

وی افزود: اوایل بهمن ماه جاری نیز ۶ رویینگ سوار و یک مربی استان در نخستین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور حضور داشتند.

,

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی اضافه کرد: میلاد اله وردیان، میثم جوهری، وحید جوهری، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده و فرهاد کربلای قلی زاده به عنوان ورزشکار و طاهر کبوتری در کسوت مربی دعوت شدگان استان به اردو بودند.

,

گفتنی است تیم های ملی رویینگ مردان و زنان ایران از هم اکنون برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه