اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

تکمیل پروژه های نیمه کاره ورامین به بخش خصوصی واگذار می شود

تکمیل پروژه های نیمه کاره ورامین به بخش خصوصی واگذار می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ساختمان متروکه و بلا استفاده آموزش و پرورش در بهترین نقطه شهر ورامین با مشارکت بخش خصوصی به 15 کلاسه تبدیل شود. این پروژه از محل تبصره 19 قانون بودجه تامین مالی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما؛ نعمت الله ترکی در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: در این شهرستان، مجموعه ورزشی و ورزشگاه های بلااستفاده و نیمه کاره ای در حوزه روستایی وجود دارد که مقرر شد این مجموعه ها به دهیاری ها واگذار شود و آن ها برای تکمیل و بهره برداری اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,


وی همچنین از ساخت بیمارستان 350 تخت خوابی در ورامین خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های بهداشتی و بیمارستانی در ورامین اعلام آمادگی کرده است. دولت هم با مشارکت بخش خصوصی برای اجرایی کردن این پروژه آماده است.

,
,


ترکی همچنین بر تعیین و تکلیف، 4 مجتمع دامپروری رها شده با مالکیت دولتی در جواد آباد ورامین تاکید کرد.

,
,


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ساخت 15 مدرسه در ورامین خبر داد و گفت: مقرر شد، ساختمان متروکه و بلا استفاده آموزش و پرورش در بهترین نقطه شهر ورامین با مشارکت بخش خصوصی به 15 کلاسه تبدیل شود. این پروژه از محل تبصره 19 قانون بودجه تامین مالی خواهد شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه