اخبار داغ

گام بلند پزشکان هرمزگانی برای محرومیت زدایی/اعزام تیم های تخصصی پزشکی به روستاهای محروم قشم

گام بلند پزشکان هرمزگانی برای محرومیت زدایی/اعزام تیم های تخصصی پزشکی به روستاهای محروم قشم
مسئول بسیج جامعه پزشکی قشم با اشاره به گام بلند پزشکان هرمزگانی برای محرومیت زدایی گفت: ساکنان روستاهای محروم قشم از خدمات رایگان تیم های پزشکی متخصص بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ سعید حاجبی، مسئول بسیج جامعه پزشکی قشم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اعزام تیم های پزشکی در نقاط مختلف این شهرستان اظهار کرد: در روزهای گذشته تیم های پزشکی مختلفی برای راحتی ساکنان این جزیره خدمات گوناگونی را در قالب ایستگاه های سلامت ارائه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

مسئول بسیج جامعه پزشکی قشم با اشاره به ارائه خدمات در غرفه ایستگاه سلامت تصریح کرد: در این غرفه خدمات تست غربالگری نظیر تست فشار خون "قندخون"، تنظیم وزن و مشاوره های پزشکی ویژه عموم مردم بصورت رایگان انجام شد.

,

حاجبی با بیان اینکه  دو تیم تخصصی پزشکی به روستای طولا اعزام شدند، گفت: پزشک عمومی، ماما، مشاور و دندان پزشک در راستای محرومیت زدایی در قالب دو مرحله خدمات مورد نیاز اهالی این منطقه را مرتفع ساختند.

,

وی با اشاره به اعزام تیم تخصصی 7نفره متشکل از پزشکان متصص به روستای مسن یادآور شد: بیش از 500 نفر از اهالی این روستا از خدمات پزشکی زنان و زایمان، اطفال، جراحی عمومی و گوش، خلق و بینی، ختنه، ماما، مشاور، پزشک عمومی و پرستار بهره مند شدند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی قشم با بیان اینکه تیم های تخصصی پزشکی به روستای محروم چاهوغربی نیز اعزام شدند، یادآور شد: خدمات پزشکی رایگان باحضور پزشکان متخصص نظیر اطفال، مغز واعصاب، داخلی، تغذیه وپزشک عمومی  در اختیار روستاییان قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه