اخبار داغ

رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

تشدید نظارت بر مکانهای اقامتی در زنجان/ طرح‌ ویژه نظارت بر بازار از ابتدای اسفند ماه در زنجان اجرا می‌شود

تشدید نظارت بر مکانهای اقامتی در زنجان/ طرح‌ ویژه نظارت بر بازار از ابتدای اسفند ماه در زنجان اجرا می‌شود
رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نظارت بر اصناف در ایام پایانی سال گفت: از ابتدای اسفندماه طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در سراسر استان زنجان آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارتها در ایام پایانی سال اظهار کرد: بازرسان در این ایام به صورت ویژه بر قیمت اقلام مصرفی مردم نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه همچنین بازرسان در نمایشگاههای بهاره حضور خواهند داشت تصریح کرد: در این ایام نظارتها در سطح استان و شهرستانها بیشتر خواهد بود.

,

رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: همچنین براساس سالهای گذشته از مکانهای اقامتی و پذیرایی نیز بازرسی می‌شود و با هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

,

وی ابراز کرد: طرح‌های ویژه نظارت بر بازار تا 15 فروردین ادامه دارد و در این طرح از اصناف مختلف فعال در سطح استان بازدید به عمل می‌آید.

,

مسلمی ابراز کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده مبنی بر گرانفروشی، کم‌فروشی انواع کالاها نظارت بازرسان این سازمان بر بازار شب عید در زنجان تشدید می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تمامی واحدهای صنفی و به طور ویژه واحدهای عرضه کننده پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش را زیرنظر دارند تا مشکلی در روند فروش کالاهای هدف به مشتریان وجود نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه