اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد؛

امدادرسانی به بیش از ۲۶۴ نفر گرفتار در سیلاب/ ۱۲۰۰ نفر اسکان داده شدند

امدادرسانی به بیش از ۲۶۴ نفر گرفتار در سیلاب/ ۱۲۰۰ نفر اسکان داده شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: تیم‌های امدادی تا این لحظه به بیش از 264 نفر از افراد گرفتار در سیلاب امدادرسانی کرده و 108 دستگاه خودرو گرفتار نیز در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خاورستان، اظهارکرد: پیرو اخطاریه‌ها و هشدارهای مدیریت بحران استانداری و هواشناسی خراسان جنوبی بارندگی‌های مناسبی را در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سطح استان داشتیم که همه 11 شهرستان به تناوب از این بارش‌ها بهرمند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,  اظهارکرد: پیرو اخطاریه‌ها و هشدارهای مدیریت بحران استانداری و هواشناسی خراسان جنوبی بارندگی‌های مناسبی را در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سطح استان داشتیم که همه 11 شهرستان به تناوب از این بارش‌ها بهرمند شدند.,

 

,

وی با بیان این‌که اکثر شهرستان‌ها با ایجاد روان‌آب و آبگرفتگی معابر روستایی همراه بودند، افزود: در بعضی از مناطق استان و مناطق کوهپایه‌ای در 36 ساعت گذشته بیش از 80 میلیمتر بارندگی گزارش شد که باعث خوشحالی کشاورزان بعد از 20 سال خشکسالی بود.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به دستور استاندار خراسان جنوبی مبنی بر آماده باش 87 تیم امدادی و عملیاتی به همراه 150 دستگاه خودروی امدادی که برای روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و تا امروز عصر به حال آماده باش کامل در آمده بودند.

,

 

,

میرجلیلی تصریح کرد: تیم‌های امدادی تا این لحظه به بیش از 264 نفر از افراد گرفتار در سیلاب امدادرسانی کرده و 108 دستگاه خودرو گرفتار نیز در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی شده است.

,

 

,

وی افزود: شب گذشته برای ساعاتی کوتاه محورهای اصلی ما بر اساس کاهش دید افقی و بارش برف مسدود شد که محور بیرجند به قائن، بیرجند به اسدیه و محورهای مواصلاتی فردوس که بلافاصله با تلاش و کوشش راهداران و واحدهای پلیس راه استان بازگشایی انجام شد.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در بازه زمانی 3 ساعته که راه‌های مواصلاتی مسدود بود تکایا، حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌ها گرم شد و حدود یک هزار و 200 نفر از هموطنان که از خراسان جنوبی عبور می‌کردند، اسکان داده شدند.

,

 

,

میرجلیلی تصریح کرد: 6 محور روستایی دچار آب‌شستگی شده بود که با تلاش راهداران مشکل آن‌ها رفع شد.

,

 

,

وی افزود:در بازه زمانی اخطاریه‌های مدیریت بحران این اخطاریه‌ها توسط هم‌ استانی‌ها جدی گرفته شود و در حریم و بستر رودخانه‌ها قرار نگیرند.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: متاسفانه بر اساس بی احتیاطی یک راننده، خودش و خانواده‌اش دچار حادثه شدند و جسد یک نفر از آب گرفته شده و 2 نفر نیز مفقود هستند.

,

 

,

میرجلیلی خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در حین مسافرت اگر به آبنما یا رودخانه فصلی برخورد کردند حتما خودروی خود را تا فروکش کردن جریان آب متوقف کنند تا خودشان و وسیله نقلیه آنها ایمن بماند و شاهد کاهش چشمگیر خسارات مالی و جانی ناشی از سیلاب در استان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه