اخبار داغ

راشاتودی:

عصبانیت ترامپ و بولتون از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران/سیاست آمریکایی‎ها در قبال ایران شکست خورد

عصبانیت ترامپ و بولتون از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران/سیاست آمریکایی‎ها در قبال ایران شکست خورد
توییت‌های ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید با انتقادات فراوانی در سطح بین المللی مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اقدام به انتشار توییت‌هایی خصمانه علیه ایران کردند. این توییت‌ها مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
راشاتودی در گزارشی از عصبانیت ترامپ و بولتون از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان شکست تلاش ۴۰ ساله آمریکا برای تغییر رژیم در ایران یاد کرد. 
,
  
,
در این گزارش آمده است در حالی ترامپ و بولتون در توییت‎های خود به ایران پرداختند که این رویداد بیشتر نشان دهنده شکست آمریکا علیه ایران بود. 
,
 
,
به اذعان راشاتودی، توییت بولتون مهر تاییدی بر شکست سیاست "تغییر رژیم" مورد تاکید وی است. با در نظر داشتن سخنرانی‌های خصمانه بولتون علیه ایران و تمجید از گروهک منافقین جای شگفتی نیست که این گروه تروریستی که تا سال ۲۰۱۲ در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داشت، از توییت بولتون به وجد آمده و آن را مورد حمایت قرار دهند. 
,
 
,
این گزارش با اشاره به وسعت و گستردگی راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویری برافروخته از عکس بولتون که کاربران از آن برای نشان دادن خشم بولتون استفاده کرده بودند، منتشر کرد. 
,
  
,
واکنش رسانه‌های خارجی به توییت‌های خصمانه ترامپ و بولتون 
,
 
,
راشاتودی در پایان نوشت: با شکست حکومت آمریکایی ایران در سال ۱۳۵۷، واشنگتن همواره فعالیت‌های ضد ایرانی خود را ارتقا داده است. 
,
 
,
پایگاه ام. اس. ان نیز پس از اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی نوشت: دولت ترامپ که رویکرد سختگیرانه نسبت به ایران اتخاذ کرده، علاوه بر خروج از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در سال گذشته و اعمال تحریم‌های اقتصادی سخت علیه ایران، میزبانی نشست ضد ایرانی در روز‌های آینده در لهستان را برعهده دارد. 
,
 
,
در ادامه این گزارش آمده است: ترامپ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توییتی خصمانه به زبان فارسی منتشر کرد. منتقدان، ترامپ را به دلیل اتخاذ سیاست تغییر رژیم علیه ایران مورد انتقاد قرار داده‎اند.
,
 
,
منبع:میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه