اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

شهروندان مینابی در مدارس اسکان داده شدند/ ادامه امدادرسانی به خسارت دیدگان رودان

شهروندان مینابی در مدارس اسکان داده شدند/ ادامه امدادرسانی به خسارت دیدگان رودان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه شهروندان مینابی در مدارس و سالن های ورزشی اسکان داده شدند،گفت: امدادرسانی به خسارت دیدگان بارندگی اخیر در رودان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اعمی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار سرویس حوادث  هرمز با اشاره به بروز خسارات ناشی از بارندگی روز گذشته در شهرستان میناب اظهار کرد:آبگرفتگی معابر شهر میناب موجب خسارت به بازار شد همچنین تعداد زیادی از منازل دچار آبگرفتگی شدید شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود:به دلیل وجود آب در سطح شهر جایی برای اسکان موقت شهروندان وجود نداشت از این رو ستاد مدیریت بحران به ریاست فرماندار تشکیل و مقرر شد شهروندان در مدارس و سالن های ورزشی جایگیر شوند که پتو و موکت نیز بین اهالی توزیع شد.

,

اعمی با اشاره به مسدود شدن راههای روستایی گفت:نیروهای راهداری فعالیت خود را برای بازگشایی جاده های روستای تلنگ دهگانه و هشتبندی آغاز کردند تا نیروهای هلال احمر به خدمات رسانی به آسیب دیدگان بپردازند.

,

وی افزود:نیروهای جمعیت هلال احمر با حضور در شهرستان رودان اقدام به توزیع پتو، موکت و مواد غذایی نمودند و هم اکنون نیز در حال کمک رسانی به مردم آسیب دیده هستند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: در روستای سرجوئیه رودان یک نفر غرق شده که به دلیل خروشان بودن رودخانه فعالیت نیروهای امدادی با مشکل مواجه شده است.

,

اعمی بیان کرد:تاکنون جسد این نوجوان پیدا نشده لذا مقرر شد تیم تجسس به منطقه اعزام شود تا با استفاده از سگ های جستجوگر پیکر این کودک پیدا شود.

,

وی ادامه داد:چهار نفر از اهالی سرجوئیه که برای کمک به نوجوان گرفتارخود را به آب می زنند به کمک نیروهای امدادی نجات می یابند.

,

اعمی با اشاره به امداد رسانی به خودروهای گرفتار در سیلاب خاطرنشان کرد: در روستای خورگو یک تریلر و یک پراید گرفتارنیز رها سازی شده بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه