اخبار داغ

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان ‌غربی:

۳۰۰۰ شغل خانگی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

۳۰۰۰ شغل خانگی در آذربایجان غربی ایجاد می شود
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان ‌غربی گفت:آذربایجان‌ غربی به عنوان استان نمونه و آزمایشی در سطح کشور مجری طرح ملی مشاغل خانگی است و در این راستا ۳ هزار نفر شغل خانگی در سطح استان در این طرح ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امین رستم‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ۷۵۰ رویداد شاخص فرهنگی در جهاد دانشگاهی استان تاکنون برگزار شده که ۴۸۰ هزار نفر ساعت در این رویداد ها حضور پیدا کرده‌اند و همچنین ۲۳۷ عنوان کتاب تخصصی دانشگاهی توسط جهاد دانشگاهی استان چاپ و ۲۵۰ طرح مطالعاتی و نظرسنجی اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اقدامات معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در طول ۳۸ سال سابقه از زمان تاسیس تا به امروز افزود: در این مدت ۵۸۵ هزار نفر از مردم استان از خدمات جهاد دانشگاهی برخوردار شده‌اند و در پنج مرکز آموزشی کوتاه مدت ۲۵۳ هزار نفر در حال آموزش بوده و ۲۵۸ دوره آموزشی در کمیته آموزشی این مراکز طراحی و تدوین شده است و در سطح کشور ۲۵ مرکز ملی و فراگیر وجود دارد.

,

سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آموزش‌های بلندمدت در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی به دانشجویان تدریس می‌شود، ادامه داد: این مرکز بزرگترین مرکز علمی و کاربردی شمال‌غرب کشور و رتبه هفت کشوری را در بین ۵۰ مرکز آموزشی کشور دارد.

,

وی با اشاره به اینکه پنج هزار نفر دانشجو در ۱۲ رشته کاردانی و کارشناسی از دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان فارغ‌التحصیل شده‌اند، عنوان کرد: آموزش‌های جهاد دانشگاهی بیشتر از نوع کاربردی هستند که در این راستا ۷۰ درصد دانشجویان جهاد دانشگاهی استان یا در دستگاه‌های دولتی جذب شده و یا در آزمون تحصیلات تکمیلی پذیرفته می‌شوند.

,

رستم‌زاده با اشاره به اینکه معاونت پژوهشی یکی از مهم‌ترین معاونت‌های جهاد دانشگاهی است، عنوان کرد: تاکنون ۵۴۰ طرح پژوهشی در آذربایجان‌غربی اجرا شده که این آمار در سال جاری برابر با ۲۲ طرح بوده و همچنین ۱۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات خارجی چاپ و در همایش‌های بین الملی مطرح شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه