اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

پیشرفت های حوزه تکنولوژی دفاعی پس از انقلاب اسلامی چشمگیر است

پیشرفت های حوزه تکنولوژی دفاعی پس از انقلاب اسلامی چشمگیر است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران، هشتمین کشور دنیا در حوزه تکنولوژی دفاعی است، گفت: ایران اسلامی، سیزدهمین کشور دنیا در حوزه سیاسی بوده که بر تعاملات بین‌المللی اثرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله ادارات آذربایجان غربی در گفت‌ و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌ها ثابت کرده‌اند که این ملت حتی با توجه تمامی مشکلات اقتصادی، از آرمان‌های اصیل و ناب انقلاب عقب‌نشینی نکرده و پای مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: پایه و اساس دستاوردهای عظیم عمر پربار چهل ساله انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی توسط امام راحل بود که در بهمن‌ماه سال ۵۷ که آرزوی دیرینه ۱۲۴ هزار پیامبر و حتی نبی مکرم اسلام بود، بنیان نهاده شد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایران، هشتمین کشور دنیا در حوزه تکنولوژی دفاعی است، افزود: ایران اسلامی، سیزدهمین کشور دنیا در حوزه سیاسی است که بر تعاملات بین‌المللی اثرگذار بوده و همچنین هجدهمین کشور دنیا در حوزه اقتصاد و دهمین کشور دنیا از لحاظ برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

,

وی بیان کرد: اکنون دشمنان از تجهیزات نظامی و تکنولوژی‌های دست‌یافته ایران اسلامی رعب و وحشت داشته، اما به این مهم پی برده‌اند که این مسئله در دنیا حل‌شدنی بوده، ولی رهاورد حکومت‌داری و ایجاد بنیه قدرتمند تأسیس حکومت اسلامی، برگرفته از آموزه‌های اسلامی در دنیا بوده و استکبار در تلاش است تا با ایجاد چالش‌ها، ایران اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه