اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

جاذبه های گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته شد

جاذبه های گردشگری اردبیل در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته شد
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل از شروع بکار دوازدهمین نمایشگاه گردشگری کشور با حضور 12 کشور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،نادر فلاحی صبح امروز با حضور در محل نمایشگاه های بین المللی تهران به خبرنگاران گفت: این رویداد با حضور 12 کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، مالزی، آلمان، سنگاپور، تایلند، اندونزی، هند، کامبوج، افغانستان و پاکستان افتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی اضافه کرد: در آیین افتتاح علاوه بر مونسان، عبدالامیر حمدانی وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، ولی تیموری معاون گردشگری کشور وتعدادی از سفرا و نمایندگان کشور های مختلف و جمع کثیری از فعالان صنعت گردشگری حضور داشتند.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: این نمایشگاه دیروز افتتاح وتا 26 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود و 660 شرکت گردشگری ایرانی وخارجی از ساعت 9 صبح تا 17 بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود.

,

فلاحی یادآور شد: از محورهای اصلی این نمایشگاه وصنایع وابسته تهران بسته های سفر برای استان های کمتر شناخته شده است که در این رابطه یک صد برنامه جانبی در حاشیه این نمایشگاه به اجرا در می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه