اخبار داغ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛

پلمپ ۷۷ آرایشگاه، مرکز ماساژ درمانی و باشگاه ورزشی زنانه غیرمجاز در استان مرکزی

پلمپ ۷۷ آرایشگاه، مرکز ماساژ درمانی و باشگاه ورزشی زنانه غیرمجاز در استان مرکزی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در طرح نظارتی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ آرایشگاه زنانه ، مرکز ماساژ درمانی و لاغری و باشگاه زنانه غیرمجاز در استان شناسایی و پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیار آفتاب؛ با تشریح این خبر و با اشاره به اینکه اماکن عمومی شامل مجموعه مراکز اعم از خصوصی ، دولتی و نیمه‌دولتی هستند، گفت: این مراکز با توجه به اینکه مستعد و آماده پذیرایی عموم مردم می‌باشند نیازمند نظارت و توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خلجی اظهار کرد: اداره کل نظارت بر اماکن عمومی در نیروی انتظامی در سالیان اخیر با اتخاذ رویکردی نوین در ارائه خدمات انتظامی به اصناف و اتحادیه‌ها ، گام بزرگی در پیشگیری از جرائم، مقابله و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با مظاهر علنی ضد فرهنگی آغاز کرده است.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نوع نظارت‌های پلیس بر واحدهای صنفی ویژه ارائه خدمات به نسوان، افزود: در اجرای طرح‌های مستمر نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری نماینده دادستانی، اتحادیه مربوطه و کارشناسان مرکز بهداشت طی ۱۰ ماهه گذشته از ۸۴۰ آرایشگاه ، مرکز ماساژ درمانی و باشگاه زنانه در این استان بازدید کردند.

,

وی افزود: در این طرح‌های نظارتی که از ابتدایی سال تاکنون به‌صورت مستمر اجراشده و با هماهنگی مرجع قضائی ۶۰ آرایشگاه ، ۱۲ باشگاه ورزشی و ۵ سالن ماساژ درمانی پلمپ شده است.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح‌های نظارتی ۴۴۱ تذکر به واحدهای متخلف صادرشده و ۲۱۹ تعهد کتبی نیز ابلاغ و تعدادی اقلام غیرفرهنگی نیز جمع‌آوری‌شده است.

,

خلجی بابیان اینکه بازدید از آرایشگاه‌های زنانه در قالب طره‌ای ماهیانه صورت می‌گیرد، بر تداوم اجرای طرح‌های نظارتی بر اماکن عمومی استان مرکزی با استفاده از اکثر توان اجرای پلیس امنیت تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه