اخبار داغ

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین:

۶۳۲ نفر در مسابقات قرآنی "مُدهامتان" رقابت می‌کنند

۶۳۲ نفر در مسابقات قرآنی "مُدهامتان" رقابت می‌کنند
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین از رقابت 632 نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرانی مدهامتان در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به منظور جذب و ترغیب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان برای شرکت در فعالیتهای قرآنی برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به ثبت نام صورت گرفته در استان قزوین، 632 نفر در این مسابقات شرکت کرده و در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند که از این تعداد 266 نفر خانم و 366 نفر آقا هستند. 

وی اضافه کرد: در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جز 30، اذان و نقاشی آیات به ترتیب 43، 51، 56، 9، 105 و 73نفر آقا شرکت دارند. 

این مسئول تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق 13 نفر، قرائت ترتیل 23 نفر، حفظ کل 14نفر، حفظ جز 30 قرآن 167 نفر و نقاشی آیات 41 نفر شرکت دارند و به رقابت می‌پردازند. 

وی اعلام کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای 25 و 26 بهمن ماه برگزار می‌شود که محل برگزاری این مسابقات برای آقایان مسجدالنبی و مسجد خاتم الانبیا (راه چمن) و بانوان هم در مدرسه مدینة النبی خواهد بود. 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: ایجاد بستر مناسب برای کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال در کانون‌های مساجد، آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقمند به فعالیت‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است. 

وی در پایان ابراز کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه