اخبار داغ

آیت الله حسینی قزوینی:

دشمن درصدد ایجاد یک قیام همگانی است

دشمن درصدد ایجاد یک قیام همگانی است
آیت‌الله حسینی قزوینی گفت: دشمن سعی دارد ارگان‌ها، کارمندها، کارگرها و افرادی که مشکلات معیشتی دارند را به خیابان بکشانند و نارضایتی‌ها را همگانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله حسینی قزوینی مؤسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) در گفتگو با  دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی برای توطئه جدید خود برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: دشمنان سعی می‌کنند مردم را با مشکلات اقتصادی به خیابان‌ها بکشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: دشمنان عمدتاً به محیط‌های دانشجویی امید بستند تا مانند فتنه ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ افراد را به میدان بکشانند و با ایجاد نارضایتی عمومی، همه مشکلات را به‌نظام پیوند دهند.

,

حسینی قزوینی تصریح کرد: همچنین در کنار مسائل اقتصادی ترویج بی‌بندوباری را نیز در برنامه‌های خوددارند تا فساد را در محیط‌های آموزشی ما گسترش دهند.

,

وی ادامه داد: بعضی کشورها و کنسولگری‌هایی که در اطراف ما هستند پول‌های هنگفتی را صرف می‌کنند که سال آینده با یک شورش همگانی که تنها خاص یک قشر نباشد، همه اقشار را به خیابان‌ها بکشانند.

,

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) در تشریح برنامه‌ریزی‌های دشمن عنوان کرد: دشمن درصدد ایجاد یک قیام همگانی است و سعی دارد ارگان‌ها، کارمندها، کارگرها و افرادی که مشکلات معیشتی دارند را به خیابان بکشانند و نارضایتی‌ها را همگانی کنند.

,

وی تأکید کرد: در فتنه آینده برنامه‌ریزی دشمن عمدتاً روی شهرهای کوچک است و این دقیقا برعکس فتنه ۸۸ است که از تهران شروع شد.

,

حسینی قزوینی با اشاره به اینکه دشمن در سال ۹۶ نیز چنین برنامه‌ای را دنبال می‌کرد، گفت: در سال گذشته تلاش کردند از شهرهای کوچک شروع کردند تا به شهرهای بزرگ برسند.

,

وی افزود: پارسال مردم ما یک‌دفعه از دیدن اعتراض‌ها شوکه شدند اگر ما برای مقابله با فتنه آماده‌باشیم یقین داریم که این توطئه‌ها نیز چون توطئه‌های گذشته نقش بر آب خواهد شد و دشمن کار به‌جایی نمی‌برد.

,

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) خاطرنشان کرد: همین امسال هم آمریکا با مسائلی چون برجام و افزایش تحریم‌ها، تابستان داغ را برای ایران طرح‌ریزی کرده بود ولی با همه امیدی که داشتند هیچ کاری انجام نشد و لذا خودشان هم تردید دارند که در ۹۸ موفق می‌شوند یا نه اما ما باید خودمان را برای مقابله با فتنه آماده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه