اخبار داغ

با انتشار بیانیه‌ای انجام شد؛

اعتراض قرآن‌آموزان مشهدی به قتل کودک شیعه عربستانی

اعتراض قرآن‌آموزان مشهدی به قتل کودک شیعه عربستانی
قرآن آموزان مشهدی در پی قتل وحشیانه شهید ذکریا جابر کودک خردسال شیعه، با قرائت بیانیه و اجرای طرح سراسری ختم صلوات برای این شهید، انزجار خود را نسبت به این رفتار وحشیانه اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح توس؛ صبح امروز در محکومیت و پاسخ به جنایت کشتن وحشیانه کودک خردسال شیعه شهید زکریا جابر به دست آلوده به خون وهابی سعودی طرح سراسری ختم صلوات با عنوان «ختم صلوات غنچه های مهدالرضا برای شهید صلوات» در نزدیک به 500 شعبه مهدالرضا با حضور بیش از 20 هزار نفر قرآن آموز بین 5 تا 7 ساله دختر و پسر در سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این طرح قرآن آموزان با نصب عکس شهید در فضای کلاس ها و مهدها با در دست داشتن تسبیح به صورت دسته جمعی به ختم ذکر شریف صلوات پرداختند تا دشمنان بدانند حب علی را نتوان سر برید.

,

برگزاری مراسم عزا، توزیع حلوای نذری توسط خانواده های قرآن آموزان در مراکز آموزشی مهدالرضا و ابراز همدردی با مادر این شهید والامقام، انداختن عکس با تصویر شهید جابر و همراه داشتن عکس در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از جمله مواردی است که در پی شهادت این طفل بی گناه توسط قرآن آموزان خردسال ایرانی به اجرا در آمد.

,

پس از این مراسم بیانیه‌ای از سوی قرآن‌آموزان در مراکز آموزشی مهدالرضا(ع) قرائت شد که در آن به مظلومیت این کودک عربستانی اشاره شده است.

,

در این بیانیه آمده است: ما که در مهد امام مهربانمان، امام رضا علیه‌السلام، یاد گرفتیم که صدا شویم برای مظلوم، و فریاد شویم بر سر ظالم. ۷سال گذشت تا کلمات را یاد بگیریم برای این فریاد.

,

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه فریاد مظلوم کوبنده و آتشین است، بیان شده است: امام رضا علیه‌السلام سرمشق انسانیتم داد تا هر چهره خبیثی در جای جای این دنیا، صدای هفت ساله انسانیتم را بشنود، تنش بلرزد و قامتش بشکند.

,

ادامه این بیانه خطاب به زکریا، کودک عربستانی است و می گوید: اینک ای زکریا! زکریا جابر ۷ساله! ما ۷ساله ها از جوارِ امام مهربانمان، امام رضا علیه‌السلام، در قلب پاکترین شهر دنیا فریاد تو می‌شویم تا درودها شویم بر پیامبر خدای مظلومان و آل پاکش. درودی که در گلوی تو بی‌پایان ماند.

,

در پایان این بیانیه تأکید شده است: ما کودکان مهدالرضا علیه‌السلام این جنایت را شدیدا محکوم کرده و خواستار محاکمه عاملان این حادثه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه