اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

مالیات سال 98 متناسب با وضعیت اقتصاد استان نیست

مالیات سال 98 متناسب با وضعیت اقتصاد استان نیست
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مالیاتی که در سال 98 برای استان همدان در نظر گرفته شده است، متناسب با وضعیت اقتصادی استان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه سال گذشته اجازه افزایش مالیات استان همدان را ندادیم، اظهار کرد: پرداخت 600 میلیارد تومان مالیات در توان فعالان اقتصادی استان نیست و به همین دلیل رایزنی‌هایی برای کاهش این مقدار آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه افزایش میزان مالیات استان بر اساس زمینه‌هایی است که در گذشته ایجاد شده، افزود: این افزایش مالیات به نوعی اجحاف در حق استان است و به همین دلیل با وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور وارد بحث و گفت‌و‌گو شدیم.

,

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه در صورت تصویب این مالیات فشار سنگینی به استان وارد می‌شود، تصریح کرد: ما باید بتوانیم از فشار به مردم بکاهیم تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

,

وی خواهان انجام اقدامات اساسی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شد و ادامه داد: با توجه به درآمد مردم همدان نباید با اخذ مالیات‌های سنگین فشار بر آنان را تشدید کنیم.

,

خجسته بودجه را باید متناسب با شرایط ویژه سال 98 ببندیم و تصور نکنیم که در شرایط معمولی و عادی قرار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه