اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند خبر داد؛

بیمارستان شهید قدوسی نهاوند گواهینامه ملی اعتباربخشی درجه یک کسب کرد

بیمارستان شهید قدوسی نهاوند گواهینامه ملی اعتباربخشی درجه یک کسب کرد
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند مجوز درجه یک اعتباربخشی ملی را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با نافع گفت: دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت نتیجه ارزیابی و پایش بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند را اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: با توجه به پایش اعتباربحشی جامع بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی که با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در دی ماه گذشته و به مدت سه روز و پس از بررسی تمامی استانداردهای ملی انجام شد، این مرکز درمانی موفق به کسب گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی توسط مدیرکل اعتباربخشی وزارت بهداشت شد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: امروز گواهینامه درجه یک بیمارستان از سوی معاونت درمان دانشگاه ابلاغ شد که اعتبار این گواهینامه تا پایان شهریورماه سال 99 است.

,

وی ادامه داد: بی شک این موفقیت بزرگ مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی یک‌ساله رئیس، مدیر بخش‌ها و واحدها و کارکنان فهیم این مرکز درمانی بوده است.

,

دارابی افزود: بیمارستان 186 تخت خوابی شهد قدوسی نهاوند یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه است که خدمت بزرگی به مردم نهاوند است و در تلاش هستیم تا خدمت‌رسانی بیشتری توسط این بیمارستان به مردم انجام شود.

,

وی از فراهم شدن تجهیزات و بستر اعمال جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا خرید یک دستگاه کرانیوتوم جهت اعمال جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 173میلیون تومان، خرید هدرست و میفیلد و متعلقات تخت جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 55 میلیون، خرید دو ست جراحی کرانیوتومی و یک ست جراحی عمومی مغز و اعصاب به مبلغ 249 میلیون تومان، همچنین خرید رینگ و رول زیر شانه‌ای و شکمی ژله‌ای از اقدامات این شبکه بوده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این تجهیزات پس از صدور مجوز با هماهنگی واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه و طرح در کمیته اقتصاد و درمان بیمارستان و نظر مساعد جراح مغز و اعصاب بیمارستان خریداری شده و وارد انبار بیمارستان شده که در هفته آینده توسط شرکت‌های پشتیبان راه‌اندازی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه