اخبار داغ

سردار دهقان در گفت و گو با دانا؛

مقابل هیچ زورگویی عقب نشینی نمی کنیم/ آمریکا و اروپایی ها بیش از ایران به برجام نیاز دارند/ ملت ایران همواره به انزوا «نه» گفته است

مقابل هیچ زورگویی عقب نشینی نمی کنیم/ آمریکا و اروپایی ها بیش از ایران به برجام نیاز دارند/ ملت ایران همواره به انزوا «نه» گفته است
وزیر دفاع سابق به اینستکس اشاره کرد و گفت: قدمی که اروپایی ها بعد از خروج آمریکا از برجام برداشته اند، نمی تواند خواست و منافع جمهوری اسلامی ایران را تامین کند.
[

حسین دهقان، وزیر دفاع سابق با اشاره به سازوکار جدید ایجاد شده توسط اروپایی ها تحت عنوان اینستکس به شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: بارها از طرف مسئولین و ملت ایران اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه پیش شرط و تحمیلی را نمی پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: کشور بزرگ ما و ملت شریف ایران در شرایط سخت و اعمال شدیدترین تحریم ها توسط آمریکا و غرب، همواره به تحقیر و به انزوا «نه» گفته اند.

,

 

,

وزیر دفاع سابق خاطر نشان کرد: حضور ملت ایران هر روز در عرصه های مختلف عمیق تر و گسترده تر می شود و همچنین نفوذ و تاثیرگذاری نظام هم در عرصه های متفاوت همواره عمیق تر و گسترده تر می شود.

,

 

,

دهقان بیان داشت: اگر اروپایی ها یک قدم اولیه برداشته اند این بدان معنا نیست که خواست و منافع ملت ایران تامین شده باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: امروز اروپایی ها، آمریکایی ها، عرب ها و حتی اسرائیل بیش از ملت ایران به برجام و صلح و امنیت در منطقه نیاز دارند.

,

 

,

دهقان در پایان گفت: ایران نقطه ثبات و امنیت سازی در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران در مقابل هیچ زورگویی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد و مسیر خودش را با قدرت ادامه خواهد داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه