اخبار داغ

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛

تجهیز ۷هزار هکتار از اراضی کشاورزی میاندوآب به سیستم های نوین آبیاری

تجهیز ۷هزار هکتار از اراضی کشاورزی میاندوآب به سیستم های نوین آبیاری
معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در بخش آب و خاک هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی دیانتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد بخش کشاورزی شهرستان، اظهار کرد: با نگاهی گذرا به آمار، افزایش چشمگیر تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نمایان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب گفت: تمامی شاخص های ارزیابی عملکرد تولید چهار برابر و در برخی موارد تا ۱۰ برابر افزایش داشته است که همین امر نشان دهند توسعه بخش کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان میاندوآب است.

,

وی افزود: در بخش آب و خاک هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری، ۱۶۵ هکتار آبیاری کم فشار، یک هزار هکتار به آبیاری نواری یا تیپ مجهز شده و پروژه خطوط انتقال آب با لوله در سطح به طول ۱۱۳ کیلومتر اجرا شده است.

,

دیانتی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های کشاورزی شهرستان تصریح کرد: شهرستان میاندوآب هم اکنون در تولید چندین محصول مانند نهال، گوشت قرمز، زراعت چوب و علوفه دارای برند ملی و منطقه ای است.

,

معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب افزود: هم اکنون سالانه بیش از ۹۳۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می شود.

,

وی هم چنین از راه اندازی و افتتاح پروژه های عظیمی در بخش آب و خاک نظیر اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی تجمیعی در واحد عمرانی یک به مساحت یک هزار و ۳۲۰ هکتار در این شهرستان در سال آینده خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه