اخبار داغ

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی:

راه‌های خراسان‌جنوبی باز است/ تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ انجام می‌شود

راه‌های خراسان‌جنوبی باز است/ تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ انجام می‌شود
جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی گفت: اغلب گردنه‌های خراسان جنوبی باز است رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی حتما با زنجیر چرخ حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین نیکمرد جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و گو با خاورستان، اظهارکرد: گردنه فردوس، گناباد و کلات با تلاش راهداران باز شده و تردد در این مسیر برقرار است اما سطح جاده لغزنده بوده که از رانندگان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و زنجیر چرخ حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرهنگ حسین نیکمرد جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و گو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهارکرد: گردنه فردوس، گناباد و کلات با تلاش راهداران باز شده و تردد در این مسیر برقرار است اما سطح جاده لغزنده بوده که از رانندگان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و زنجیر چرخ حرکت کنند.,

 

,

وی افزود: محورهای روستایی کریمو  به سمت کاخک نیز تردد به کندی صورت می‌گیرد و از عصر روزگذشته این مسیر مسدود است.

,

 

,

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اولویت باز کردن راه‌های اصلی است، گفت: تلاش می‌شود تا ظهر امروز راه‌های روستایی نیز بازگشایی شود.

,

 

,

نیکمرد بیان کرد: هم‌اکنون گردنه سرچاه باز است فقط تردد به کندی در این مسیر انجام می‌شو از رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند درخواست می‌شود با زنجیر چرخ حرکت کنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اواخر شب گذشته در گردنه سرچاه شاهد کولاک بودیم برای ساعاتی تردد در این مسیر ممنوع اعلام شد که با برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط نیروهای راهداری مسیر باز و هم اکنون تردد امکان پذیر است.

,

 

,

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان‌جنوبی گفت: در گردنه درمیان – سربیشه انسداد در محورها نداریم و عوامل راهداری در مسیر‌ها مستقر بوده و در حال بازگشایی محورها هستند.

,

 

,

نیکمرد اظهار کرد: در نقاط کوهستانی استان شرایط رفت و آمد فرق می‌کند و تاکید می‌شود حتما رانندگان در محورهای کوهستانی با رعایت نکات ایمنی و زنجیر چرخ حرکت کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه در شب گذشته در محور بیرجند- قاین بیش از 5 نوبت مسیرها بازگشایی شده و مجدد شاهد ریزش برف بودیم، گفت: با توجه به سرد شدن هوا با لغزندگی بیشتر برخی از مسیرها و بارش برف مواجه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه