اخبار داغ

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی خبرداد؛

مهوید و فتح‌آباد فردوس با ۵۹ میلی‌متر رکوردار بارندگی اخیر در خراسان جنوبی

مهوید و فتح‌آباد فردوس با ۵۹ میلی‌متر رکوردار بارندگی اخیر در خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: طبق آخرین آمار دریافتی بیشترین میزان بارش‌ها در مهوید و فتح‌آباد فردوس با 59 میلیمتر و 10 تا 12 سانتیمتر برف اختصاص دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه لطفی کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی سامانه بارشی کاملا تضعیف شده اما کماکان تا بعدازظهر امروز انتظار بارش را به شکل پراکنده در نیمه شرقی استان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیه لطفی کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان,  اظهار کرد: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی سامانه بارشی کاملا تضعیف شده اما کماکان تا بعدازظهر امروز انتظار بارش را به شکل پراکنده در نیمه شرقی استان داریم.,

 

,

وی افزود: با توجه به عبور سامانه از عصر امروز گاهی وزش تندباد، کاهش ابر و برای امشب کاهش دمای هوا قابل پیش‌بینی است.

,

 

,

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سامانه بارشی در استان بارش‌های خوب و سنگینی به اندازه 20 تا 30 میلی‌متر بر جای گذاشت.

,

 

,

لطفی با بیان اینکه طبق آخرین آمار دریافتی بیشترین میزان بارش‌ها به مهوید و فتح‌آباد فردوس با 59 میلی‌متر و 10 تا 12 سانتی‌متر برف اختصاص دارد، گفت: میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌های فردوس 43 میلی‌متر، سرایان 37 میلی‌متر، سربیشه 23 میلی‌متر، حاجی آباد 29 میلی‌متر، طبس 19 میلی‌متر، بشرویه 12 میلی‌متر، نهبندان 13 میلی‌متر، قائن 25 میلی‌متر، خوسف 12 میلی‌متر، اسدیه 9 میلی‌متر و بیرجند 19 میلی‌متر بوده است.

,

 

,

وی متذکر شد: طی 24 ساعت گذشته سربیشه با دمای 3 درجه زیر صفر و نهبندان با دمای 18 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان گزارش شده است.

,

 

,

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: تغییرات دمای هوا در مرکز استان نیز بین 1 و 9 درجه بالای صفر ثبت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه