اخبار داغ

رئیس شورای شهر یزد علیرغم ادعای استعفا:

همچنان رئیس شورا خواهم ماند

همچنان رئیس شورا خواهم ماند
رئیس شورای شهر یزد گفت: با توجه به اینکه قبل از مشخص شدن وضعیت شهردار منتخب یزد خود انصراف داد، درنتیجه همچنان رئیس شورا خواهم ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رئیس شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با آخرین وضعیت شهردار اظهار کرد: امروز اعضای شورای شهر تشکیل جلسه داده و برای انتخاب شهردار همفکری خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,

غلامعلی سفید با بیان اینکه چندی پیش شورای اسلامی یزد شهرداری را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد، اما وزارت کشور حکم صادر نکرد، افزود: بعد از مدتی موضوع را با شورای حل اختلاف کشوری مطرح کردیم و قرار بود دیروز جلسه شورای حل اختلاف کشوری تشکیل شود ولی آقای فرهمند شهردار منتخب از قبول مسئولیت شهرداری انصراف دادند.

,

وی ادامه داد: البته بنده و دوستان در شورا به شهردار منتخب علاقه داشته و اصرار داشتیم که ایشان بمانند به همین جهت انصراف ایشان را با تعلل پذیرفتیم.

,

سفید تصریح کرد: در حال حاضر باید شورای شهر کاندیدای جدید را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کند؛ امیدواریم با بررسی‌هایی که قبلاً انجام شده و افرادی که به‌عنوان نفرات بعدی مطرح شده بوده‌اند، بتوانیم سریع به جمع‌بندی رسیده و بیش از این شهر معطل نماند.

,

وی با تأکید بر اینکه یزد شهری جهانی است و با توجه اینکه در آستانه سال نو هستیم، اذعان کرد: با تشکیل جلسه امروز شورای شهر سعی می‌کنیم ظرف چند روز موضوع را جمع کرده و شهر را از بلاتکلیفی دربیاوریم.

,

رئیس شورای شهر یزد در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه شما قبلاً گفته بودید «در صورت عدم‌تأیید فرهمند شهردار منتخب شورای شهر یزد استعفا خواهم داد»؛ اکنون تصمیم شما چیست، اذعان کرد: پرونده شهردار منتخب در شورای حل اختلاف کشور بود و هنوز صلاحیت ایشان مشخص نشده بود که انصراف دادند؛ درنتیجه خواهم ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه