اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی:

جشنواره ابوذر فراگیرترین جشنواره رسانه ای می شود/ ۲۸ بهمن؛ تجلیل از برگزیدگان جشنواره

جشنواره ابوذر فراگیرترین جشنواره رسانه ای می شود/  ۲۸ بهمن؛ تجلیل از برگزیدگان جشنواره
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر ۲۸ بهمن در ارومیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمد مهرزاد صدقیانی در نشست خبری اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان، اظهار داشت: رسانه، بدون فضای مجازی معنا ندارد و رسانه ها باید در مقابل جنگ همه جانبه رسانه ای دشمنان، حرفه ای عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: دشمنان معاند با ایجاد شبهات و ابهامات به خصوص در مسائل اعتقتادی و دینی، با تمام قوا درصدد مشروعیت زدایی هستند و رسانه ها باید در این خصوص به صورت پدافندی عمل کنند.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، افزود: رسانه در این راستا نقش مهمی دارد و در دوران انقلاب با دستهای خالی، کارهای بزرگی صورت گرفت و جبهه امروز سخت تر از جبهه انقلاب و جنگ تحمیلی است و امروز مجاهدین رسانه، به عنوان افسران جنگ نرم، باید ساعتها بیدار بمانند تا از آرمان های نظام، صیانت و دفاع کنند.

,

وی، با اشاره به اهداف جشنواره رسانه ای ابوذر اذعان کرد: توسعه و نهادینه سازی گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه ای و ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه از اهداف مهم این جشنواره به شمار می رود.

,

صدقیانی، تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره ۹ ماه تلاش کرد و در نخستین اجرای این جشنواره در استان ۳۸۲ اثر ارسال شده و اعتماد عمومی کسب شد و در نخستین گام چشمگیر بود. امید است جشنواره ابوذر بزرگترین و فراگیرترین جشنواره رسانه ای کشور در آینده شود.

,

وی، افزود: دریاچه ارومیه در سالهای بعد به عنوان اولویت در این جشنواره مطرح می شود، امروز رسانه ها به ابزار بحران کاه تبدیل شده اند، خبرنگاران بازوان توسعه و امنیت پایدار منطقه هستند، بنابراین بهتر است مشکلات خبرنگاران از نظر امنیت شغلی، بیمه و بازنشستگی باید مدنظر قرار گیرد.

,

گفتنی است؛ جشنواره ابوذر ۲۸ بهمن ماه در سالن همایش شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه