اخبار داغ

مسئول برگزاری مسابقات دهه فجر شهرستان فارسان:

سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای ورزشی در شهرها دارد

سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای ورزشی در شهرها دارد
مسئول برگزاری مسابقات دهه فجر شهرستان فارسان گفت: سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای مختلف ورزشی و جذب جوانان به سمت‌وسوی ورزش داشته است و همین‌که در مسابقات نونهالان روستایی ما این‌چنین تیم‌های قدرتمندی با شور و حرارت در مسابقات شرکت می‌کنند و تعدد تیم‌ها و سطح بالای مسابقات گواه بر این امر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، به مناسبت چهلمین طلوع انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال نونهالان تحت عنوان جام دهه فجر در روستای فیل آباد از توابع بخش باباحیدر در شهرستان فارسان برگزار شد.

در این مسابقات که با میزبانی باشگاه فجر فیل آباد و حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) باباحیدر برگزار شد 9 تیم از سراسر شهرستان فارسان شرکت کردند که نهایتاً تیم‌های باشگاهی شهید همت فارسان به مقام اول و تیم پایگاه صاحب‌الزمان باباحیدر به مقام دوم و تیم اتحاد فارسان به مقام سوم دست یافتند و با اهداء جام قهرمانی و توزیع مدال از تیم‌های برتر تجلیل شد.


 
وحید هلاکوئی فرمانده پایگاه امام سجاد فیل آباد و مسئول برگزاری مسابقات در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز؛  پیرامون این مسابقات گفت: انقلاب اسلامی ایران در طی چهل سال عمر بابرکت خود خدمات ارزنده‌ای را به ملت ایران ارائه داد که این خدمات در عرصه‌های ورزشی نیز بسیار قابل‌توجه است. برپائی سالن‌های ورزشی متعدد در نقاط مختلف شهرستان فارسان ازجمله فیل آباد را می‌توان به‌عنوان نمونه کوچکی از این خدمات برشمرد.


 
وی ادامه داد: برپائی این سالن‌های ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی استعدادهای مختلف ورزشی و جذب جوانان به سمت‌وسوی ورزش داشته است و همین‌که در مسابقات نونهالان روستایی ما این‌چنین تیم‌های قدرتمندی با شور و حرارت در مسابقات شرکت می‌کنند و تعدد تیم‌ها و سطح بالای مسابقات گواه بر این امر است.

وی در ادامه گفت: انشاالله در صورت حمایت مسئولین از پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه امام حسن (ع) می‌توان شاهد رشد بیشتر جوانان این منطقه و ارائه خدمات بیشتر به مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه