اخبار داغ

در جمع خانواده شهدای ارتش استان مطرح شد؛

دشمن سیلی محکمی از ملت فهیم ایران خورد/بسیاری از رشادت های ارتش ناشناخته مانده است

دشمن سیلی محکمی از ملت فهیم ایران خورد/بسیاری از رشادت های ارتش ناشناخته مانده است
فرمانده سپاه فتح:ارتش با تمام خدماتی که در جنگ انجام داده است در حوزه تبلیغات مغفول مانده است، و بسیاری از رشادت های ارتش ناشناخته مانده است، حماسه های بزرگی را نیروی هوایی ارتش آفریدند که گمنام هستند و باید در معرفی اقدامات و خدمات ارتش قهرمان تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد و تکریم خانواده آنان در کنگره شهدا استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه بویراحمد در این آیین ضمن خوشامد گویی به میهمان استانی و خارج از استان بخصوص فرمانده تیپ زرهی نزاجا استان فارس که در این نشست حضور دارند گفت: روز گرامی داشت بانو ام البنین را رو تکریم مادران شهید نامیده اند و این روز را گرامی می داریم.

,
,
,

 

,

, ,



سید منصور موسوی با بیان اینکه امسال انتظار بیگانگان این بود که جشن چهل سالگی انقلاب را نمی گیریم، ولی شاهد آن بودیم که سیلی محکمی از ملت فهیم ایران خوردند‌، مسائل و مشکلات معیشتی وجود دارد و منکر آن نیستیم ولی خدمات این انقلاب و نظام قابل مقایسه نیست، روستاهایی که قبل از انقلاب جاده نداشت، اکنون دارای جاده آسفالته، برق، گاز و سایر خدمات است که از برکات انقلاب است.
 

,
,
,
,

 

,


وی با تاکید بر اینکه در کنار اختلاف سلیقه ها باید وحدت و اتحاد را باید حفظ کنیم گفت: اختلاف سلیقه ها باعث پیشرفت یک ملت می شود ولی نباید موجب تفرقه شود.
 

,
,
,

 

,


موسوی ادامه داد: امسال در این مکان مقدس دور هم جمع شده ایم که از خانواده شهدا ارتشی استان تقدیر و تشکر کنیم، در مقابل عظمت شهدا و کارهایی آنان هر کاری انجام دهیم کم است ولی این گونه برنامه ها موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خواهد شد‌.
 

,
,
,

 

,


در ادامه این همایش فرمانده سپاه فتح استان ضمن تشکر از حضور فرمانده تیپ 37زرهی استان فارس گفت: 227شهید ارتش در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که در مجموع قریب به 2هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده اند، به گونه ای که از هر پنج نفر یک نفر به جنگ رفته اند، و این آمار قابل توجهی است.

,
,


,
, ,


سرهنگ پاسدار حمید خرم دل افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود اینکه از لحاظ معیشت مشکل دارند اما بسیار قدرشناس هستند و در هر برهه ای که انقلاب به آنان نیاز داشته حضور داشته اند.

,
,

 

,



وی بیان کرد: ارتش با تمام خدماتی که در جنگ انجام داده است در حوزه تبلیغات مغفول مانده است، و بسیاری از رشادت های ارتش ناشناخته مانده است، حماسه های بزرگی را نیروی هوایی ارتش آفریدند که گمنام هستند و باید در معرفی اقدامات و خدمات ارتش قهرمان تلاش کنیم.

,
,
,



,
,
, ,


سرهنگ خرم دل افزود: امروز دور هم جمع شده ایم که از این رشادت ها و خدمات نیروهای خدوم ارتش و شهدای ارتشی استان و خانواده های آنان تقدیر کنیم‌.
 

,
,
,

 

,


فرمانده سپاه فتح گفت: امروز به برکت خون شهدا و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری است که توانسته ایم چهل سالگی این انقلاب را جشن بگیریم، به برکت خون شهدا بوده که امروز امن ترین کشور دنیا هستیم، ایران از آمریکا و انگلیس و فرانسه امن تر است و این از برکت خون شهداست و باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان تلاش کرد.

,
,

 

,

 

,

در ادامه این همایش، سرهنگ زرهی ستاد مهدی احمدی افشار فرمانده تیپ 37زرهی نزاجا استان فارس که به تازگی به درجه امیری ارتش از سوی مقام معظم رهبری نائل شده است، گفت: توفیق شد که در استان شهید پرور و غیور کهگیلویه وبویراحمد حضور پیدا کنیم، این استان از لحاظ غیرت، رشادت، حضور در میادین نبرد و حضور در میادین حساس انقلاب در رتبه برتر قرار دارد. 

,

 

,

, ,


امیر سرتیپ مهدی احمدی افزود: همه آنانی که در دفاع از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده اند برای کشور و مردم قابل احترام و ستایش هستند، قطعا خانواده این عزیزان همانطور که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد باید مورد احترام واقع شوند، چرا که تکریم خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

,
,
,
,


وی بیان کرد: در 19 بهمن سال57 ارتش جمهوری اسلامی ایران همبستگی و اتحاد خود را با انقلاب و این نظام مقدس اعلام کردند و از آن زمان تا کنون در همه برهه های حساس انقلاب بخصوص جنگ تحمیلی بر پیمان خود استوار بوده و رشادت های زیادی از خود نشان دادند.
 

,
,
,

 

,


فرمانده تیپ زرهی نزاجا فارس گفت: 29فروردین روز ارتش نامیده شده است چرا که امام راحل از انحلال ارتش جلوگیری کرد و با حمایت های خود این نیروهای خدمتگزار را در کشور استوار نگهداشت، در روزها ابتدایی جنگ نیروهایی دشمن نسبت به ما ده به یک بود ولی مشاهده کردید که چگونه دو گردان در مقابل یک تیپ دشمن مقابله می کرد و اینها میسر نیست مگر با کرامات الهی و پشتوانه ایمان مردم و رزمندگان.
 

,
,
,

 

,


امیر، احمدی افشار افزود: تیپ 55هوابرد و تیپ 37از جمله نیروهایی بود که از لحظات شروع جنگ درمیادین حضور یافت، در مسابقات نیروهای ارتشی جهان در روسیه فرمانده ارتشی روسیه به ما می گفت افتخار میکنیم که شما در این مسابقات حضور دارید و در بین 34کشور جهان رتبه های دومی و سومی را کسب کردیم.
 

,
,
,

, ,


وی گفت: افتخار می کنم که در بین خانواده های شهدا ارتشی استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، تلاش خود را خواهم کرد که شرمنده شما خانواده های محترم شهدا نشوم.

,
,

 

,

 

,


وی در پایان عنوان کرد: بنا به دستور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، کلیه عزیزیان و رزمندگان ارتشی که بیش از 6ماه در جبهه جنگ حضور داشته اند می توانند از خدمات کارت جانبازی و رزمنگان ارتش بهره مند شوند.

,
,

 

,

 

,


در ادامه این همایش معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: از حضور پرشور مردم عزیز این استان و سایر کشور که در راهپیمایی 22بهمن و سالگرد چهلمین بهار پیروزی انقلاب شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنیم.

,
,

 

,

, ,



محمد کاظمی نظری افزود: بیشتر از اینکه خانواده شهدا به این مراسمات تکریم نیاز داشته باشند، مسوولان نیازمند، اگر دشمنان ما ذره ای عقل و بصیرت داشته باشند متوجه شده اند که فشار آوردن بر مردم تنها به دلبستگی آنان به نظام و انقلاب می افزاید.
 

,
,
,
,

 

,


وی گفت: فرهنگ تقدیر از شهدا و تکریم از خانواده آنان باید در جامعه نهادینه شود و یاد و‌خاطره این شهدای گرانقدر باید زنده نگه داشته شود.
 

,
,
,

 

,


گفتنی است در پایان این همایش با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهدا ارتشی استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر شد. 

 

,
,
,
,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

 

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهایی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه