اخبار داغ

عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس :

شیلات ناتوانی خود را در برخورد با کشتی های ترال اعلام کرد/ مقابله سپاه با متخلفین قابل تقدیر است

شیلات ناتوانی خود را در برخورد با کشتی های ترال اعلام کرد/ مقابله سپاه با متخلفین قابل تقدیر است
عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس شورای اسلامی گفت:صیادان سنتی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و شیلات هرمزگان باید بازنگری در رفتار خود با صیادان سنتی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد مرادی، عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدرانی از فرمانده سپاه برای ورود به برخورد با کشتی های چینی اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه با هر کشتی چینی که در آبگاه داخلی کشور و در صیدگاه سنتی ما حضور یابد برخورد قاطع می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدرانی از فرمانده سپاه برای ورود به برخورد با کشتی های چینی اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه با هر کشتی چینی که در آبگاه داخلی کشور و در صیدگاه سنتی ما حضور یابد برخورد قاطع می کند.,

نماینـده مـردم بنـدرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف 14 کشتی ترال توسط نیروی دریایی سپاه در جاسک عنوان کرد: ما حمایت قاطع خود را از نیروی دریایی سپاه اعلام می کنیم و در همه زمینه ها با آنها همکاری لازم را انجام می دهیم.

, نماینـده مـردم بنـدرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف 14 کشتی ترال توسط نیروی دریایی سپاه در جاسک عنوان کرد: ما حمایت قاطع خود را از نیروی دریایی سپاه اعلام می ,

مرادی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید جلوی نابه سامانی موجود در دریا را بگیرد همچنین دستگاه قضایی با ورود خود به این قضیه با متخلفان بر خورد قاطع کرده و اشد مجازات برای آنها اعمال گردد.

,

وی با تاکید بر اینکه  شیلات ناتوانی خود را در بر خورد با کشتی های ترال اعلام کرده است، گفت: صیادان سنتی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و شیلات هرمزگان باید بازنگری در رفتار خود با صیادان سنتی داشته باشد.

,

عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رانت هایی در پشت صید ترال وجود دارد، افزود: رانت های موجود در صید صنعتی باعث ایجاد فساد در سیستم اداری شده است که باید جلوی این رانت ها گرفته شود.

, عضـو فراکسیـون تولیـد و اشتـغال مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رانت هایی در پشت صید ترال وجود دارد، افزود: رانت های موجود در صید صنعتی باعث ایجاد فساد در سیستم اداری شده است که باید جلوی این رانت ها گرفته شود.,

مرادی با اشاره به آخرین وضعیت برخورد با کشتی های چینی خاطر نشان کرد: طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته که باید در مجلس حضور یابند و پاسخ گو باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه